Ik heb nu een MacBook Air A1369 en overweeg die te vervangen door een van de twee in het topic genoemde ultrabooks. Op mijn MacBook Air draai ik primair Windows 8.1 pro via Bootcamp en OSx gebruik ik zelden (hooguit om iets te testen).
Het gewicht en de hogere resolutie voor een 13,3" hebben mij destijds doen besluiten de MBA te kopen. Ook het design is natuurlijk mooi.
Omdat ik in 2013 nog wat kosten moet maken wil ik een nieuwe Ultrabook kopen. Omdat Apple helaas niet mee zijn gegaan met een beter scherm laat staan Touch ga ik toch switchen.
Op de shortlist zijn de Lenovo Yoga 2 en de Asus Zenbook UX301LA gekomen.
Deze dus.
pricewatch: Lenovo Yoga 2 Pro (13-00188)
En deze
pricewatch: Asus Zenbook Touch UX301LA-DE022H
pricewatch: Asus Zenbook Touch UX301LA-C4005H
Mijn voorkeur nijgt naar de Lenovo, maar ik twijfel over het glanzende scherm. De hogere resolutie, de 512GB SSD en de flexibilitieit zijn een flinke pro.
Wat denken jullie en wat zijn jullie voors en tegens?
Het gewicht en de hogere resolutie voor een 13,3" hebben mij destijds doen besluiten de MBA te kopen. Ook het design is natuurlijk mooi.
Omdat ik in 2013 nog wat kosten moet maken wil ik een nieuwe Ultrabook kopen. Omdat Apple helaas niet mee zijn gegaan met een beter scherm laat staan Touch ga ik toch switchen.
Op de shortlist zijn de Lenovo Yoga 2 en de Asus Zenbook UX301LA gekomen.
Deze dus.
pricewatch: Lenovo Yoga 2 Pro (13-00188)
En deze
pricewatch: Asus Zenbook Touch UX301LA-DE022H
pricewatch: Asus Zenbook Touch UX301LA-C4005H
Mijn voorkeur nijgt naar de Lenovo, maar ik twijfel over het glanzende scherm. De hogere resolutie, de 512GB SSD en de flexibilitieit zijn een flinke pro.
Wat denken jullie en wat zijn jullie voors en tegens?