Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee wanneer de HP 11 inch chromebook terug in de rekken komt te liggen? 2013 of pas 2014?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonschong
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 20:48
mwah, ik gok 99% zeker 2014...(binnen 2 weken zal er niet veel meer gebeuren nml.;) als ze uberhaupt weer op de markt komen....
nieuws: HP Chromebook 11 uit winkels gehaald vanwege oververhitte lader

[ Voor 7% gewijzigd door tonschong op 20-12-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben ook erg benieuwd, ik zou de 3G versie (die was vanaf het begin al 'coming soon' en dus nooit leverbaar geweest), wel erg graag willen hebben. (mits goed geprijsd want dat is ook niet bekend)

Ten eerste om met Chrome OS te spelen, ten tweede (als ChromeOS niet bevalt) om om te bouwen naar een mooie portable (en goedkope) linux laptop. Zeker gezien het mooie IPS scherm en ARM cpu.

Ik denk trouwens zoals tonschong al zegt ook dat "2014" wel een realistische gok is aangezien er nog precies 5 werkdagen in 2013 over zijn ;) Een relevantere vraag is wanneer precies in 2014.

Ik denk wel dat het niet al te lang zal duren. De nieuwe lader is er, en ik denk dat de produktie van de laptops al die tijd niet stil heeft gelegen dus HP zal een flinke voorraad hebben liggen inmidels.

[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 23-12-2013 00:30 ]