Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop aankoop advies voor studie.

Pagina: 1
Acties:

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Hallo,

Ik ben op zoek naar een redelijke laptop op een zeer beperkt budget jammer genoeg voor mijn studie MBO applicatie ontwikkelaar, dus op de laptops zal ik programma's gebruiken zoals visual studio, Adobe dream weaver, klein beetje photoshop, en natuurlijk gewoon surfen ,mailen en een youtube filmpje kijken. zelf dacht ik aan meschien een tweede hans laptop aangezien mijn budget van 300-400(is het wel mogelijk om deze programma's goed te gebruiken met zoon budget laptop?)

Grootte:
Tussen de 15 en de 18 inch

Prijs::
400€ ;(

Gebruik:
visual studio, Adobe dream weaver, klein beetje photoshop, surfen ,mailen en een youtube filmpje kijken.

Extra:
Eventueel ook te gebruiken als tablet, een ssd als het budget het toe laat, hoeft ook geen OS op te zitten kan als student gratis windows krijgen.

Wat ik zelf al gevonden heb:

pricewatch: Packard Bell Easynote TE69KB-1143NL8nO
pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT2ZMH)
pricewatch: Acer Travelmate P253-E-10002G32Mnks

deze zijn allemaal nieuwe maar sta ook open voor 2de hans dus meschien en laptop van 500€ nieuwe van vorig jaar ofzo kan ik meschien wel voor 400€ vinden.

const { signature } = await fetchProfile()

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
In die prijscategorie zou ik zeker de Lenovo B590 kiezen en dan deze variant: pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT3FMH). Van de Celeron in die andere wordt je echt niet vrolijk. Deze zou in principe jouw taken kunnen uitvoeren, maar misschien is 2e hands voor jou toch wel het beste. Je kunt eens een kijkje nemen in Vraag & Aanbod

V&A aangeboden: Dell Inspiron 15R Special Edition 7520 (n0015s05nlnl) Heb je meteen een met Full HD scherm. Ik weet niet of je in de buurt van Maastricht kan komen :P

[ Voor 25% gewijzigd door lucash op 20-12-2013 09:59 ]

• moijamie
lucash schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:55:
In die prijscategorie zou ik zeker de Lenovo B590 kiezen en dan deze variant: pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT3FMH). Van de Celeron in die andere wordt je echt niet vrolijk. Deze zou in principe jouw taken kunnen uitvoeren, maar misschien is 2e hands voor jou toch wel het beste. Je kunt eens een kijkje nemen in Vraag & Aanbod

V&A aangeboden: Dell Inspiron 15R Special Edition 7520 (n0015s05nlnl) Heb je meteen een met Full HD scherm. Ik weet niet of je in de buurt van Maastricht kan komen :P
ik denk beter dat ik voor een tweedehans kan gaan zo te zien jammer dat ik niet in de buurt woon van maastricht :/ ik woon tussen assen en groningen in dus niet echt omdehoek :P

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ik zou toch overwegen om een dagje in de trein door te brengen met een goed boek ofzo om deze laptop te bekijken. Het lijkt me namelijk een supergoede deal. En met studenten ov kan je gratis reizen neem ik aan.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Mocht je dit gaan doen, zou ik wel even van tevoren mailen naar de echte specificaties. Dells kunnen namelijk nogal verschillen. Als het de Full HD versie is, met i5 en 6-8GB RAM is het een zeer goede deal!

• moijamie
Jornv schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:25:
Ik zou toch overwegen om een dagje in de trein door te brengen met een goed boek ofzo om deze laptop te bekijken. Het lijkt me namelijk een supergoede deal. En met studenten ov kan je gratis reizen neem ik aan.
Die krijg ik pas begin vorig jaar mijn studenten OV :P ben net in oktober pas 18 geworden maar kan altijd vragen of hij ook wil verzenden alleen ben niet echt en fan van verzenden

Pagina: 1