Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De nieuwe Asus Padfone

Pagina: 1
Acties:

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-11 10:24

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Ik zat even door de review te kijken, maar wat ik nou mis bij de beoordeling, is het voordeel van de padfone, namelijk de pad. Nu begrijp ik dat je hier de telefoon review en niet de pad, maar je geeft wel aan dat hij nergens op uitblinkt, dit begrijp ik niet, want juist die pad zorgt ervoor dat hij wel op iets uitblinkt, dat dit per gebruiker zal afhangen is logisch, maar het is zeker wel een pluspunt die het verdient om in de conclusie en beoordeling specifiek te worden meegenomen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik kan niet voor Wout spreken - maar die is er niet vandaag en anders zou het antwoord lang op zich laten wachten - maar ik vermoed dat hij het niet heeft meegenomen in het oordeel, omdat we de Pad niet hebben. Daardoor is het lastig om die te beoordelen. Maar je hebt gelijk, een shoutout had op zijn plaats geweest: ik zal het even aan Wout doorgeven.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Wat Arnoud zegt klopt, we hebben van Asus enkel de telefoon gekregen en niet de PadFone Station, daar kon ik dan ook weinig over zeggen :)

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-11 10:24

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Dat je hem niet hebt gebruikt begrijp ik, maar aan de hand van eerdere ervaringen hoe dat werkte (dit zou exact hetzelfde werken), zou je toch dit wel als pluspunt kunnen benoemen, in de review van de Padfone 2 werd dit immers wel als pluspunt gezien, al was de prijs wel (te) hoog, dit zou dan weer een minpunt kunnen zijn, maar het voegt zeker wel iets toe waardoor het zich zeker wel kan onderscheiden van andere Android toestellen.

De prijs van de Pad zou rond de 240 dollar moeten kosten, nu is dat niet spotgoedkoop, maar is zeker wel te overzien, ik zie dan ook zeker wel sommige mensen hier een voorkeur voor uiten tegenover andere opties. Gezien dat de Pad ook geheel optioneel is, vind ik ook dat hij gewoon als pluspunt mag worden meegenomen.
http://www.engadget.com/2...-infinity-snapdragon-800/

Verder hebben jullie beide toch die Pad al een keer getest, dus dat oordeel overnemen met een disclaimer dat de combinatie niet is getest.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900