We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
En er is een verschil tussen SPANNING en STROOM.
Spanning is het Voltage.
Stroom is het Amperage.
De voltage is constant over een apparaat.
De stroom varieert per apparaat.
En hoe meer apparaten/devices/onderdelen er aan 1 bron hangen des te meer totale STROOM er wordt gevraagd. De spanning veranderd absoluut niet.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
wat wil je eraan hangen dan?
Bij dit soort aansluitingen is het altijd slim, om niet meer dan een paar honderd milliAmps te laten stromen. Wordt het voor je gevoel te veel => gebruik een externe spanningsbron.
Maar zoals Kaj. zegt: wat wil je er aan hangen. Als het een aantal ledjes zijn of een paar µC's dan moet het kunnen
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Verwijderd
Anders kijk eens op je voeding welke stroom dat bepaalde voltage levert.
Ik heb ook al onder enkele keyboards gekeken, en daar stond soms wel 170mA, en dat haalt dat keyboard waar ik de mod op doe samen met de leds geen eens.
Maar bedankt voor de info.
Nog 1 vraagje:
Hoe ziet zo'n stroombeveiliging er uit??

Ik kreeg het idee om deze mod uit te voeren na ik deze topic had gelezen van BOOTZ
De plaatjes zijn RETE licht, maar dat komt omdat ik een Philips ToUCam Pro heb, en die kan in het pikkedonker nog heldere pics maken. (Wel cool natuurlijk) Het enige licht in de ruimte was van mijn monitor en de LEDJES onder het keyboard.
Er zit alleen nog iets te veel lijm onder de D waardoor hij niet altijd ingedrukt wordt...
Morgen in het daglicht maar ff gaan snijden met een het stanleymes.
Erg irri.
Iemand die een complete howto wil moet me maar ff mailen of zo.