Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik ben van plan een iPhone te kopen, maar ik twijfel tussen de 5 en de 5C. De 5C is minder aantrekkelijk omdat de prijs zo hoog is.Ik had een iPhone 5C gevonden voor een prijs van rond de €420 en een 5 voor €475.
Wat zouden jullie doen? Een 5C kopen of de 5?

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:52
De aanschaf van een telefoon is natuurlijk hoogstpersoonlijk. Waar de een er €500 voor over heeft, heeft de ander er slechts enkele tientjes voor over. Maar prijs is niet de enige differentatie, vorm, os en smaak enzovoorts spelen natuurlijk ook mee. Het enige wat jij nu aangeeft belangrijk te vinden is prijs. In dat geval kan ik je dus enkel aanraden de goedkoopste te nemen..

Verwijderd

Topicstarter
Misschien had ik wel moeten vermelden dat ik beide toestellen qua vormgeving op hun eigen manier mooi vind. De kleur van de 5C en het aluminium van de 5. De prijs van de 5C die ik had gezien ligt lager dan die in de winkel. Mijn vraag was dus of het raadzaam is om een 5C boven een 5 te kiezen als de prijs lager is.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En het antwoord heb je niet kunnen ontdekken toen je zocht op de verschillen tussen de twee :?

39

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:52

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
iPhone 5C heeft volledige 4G ondersteuning op alle 4G banden. De iPhone 5 niet, de iPhone 5C is dus meer toekomst proof.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:03
En een schopje naar Mobile Aankoopadviesforum :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
De iPhone 5 heeft een mooier design, maar de 5C heeft dan weer de 4G ondersteuning. Keuze is dus aan jou: ga je 4G gebruiken of niet...

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:42

NSG

Je weet niks!

Ik heb zelf een iPhone 5, onlangs heb ik een 5C in mijn handen gehad. Wat ligt die toch heerlijk in je hand vergeleken met een 5 of 5S.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:03
Dr_Luigi0 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 15:55:
De iPhone 5 heeft een mooier design, maar de 5C heeft dan weer de 4G ondersteuning. Keuze is dus aan jou: ga je 4G gebruiken of niet...
De iPhone 5 heeft ook 4G ondersteuning.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
Hoedje schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 16:10:
[...]

De iPhone 5 heeft ook 4G ondersteuning.
Ja ik bedoel de 4G ondersteuning op alle Nederlandse 4G banden.
Pagina: 1