EV: Skoda Enyaq iV60. PV: 1.6 kWp Z, 3.5 kWp W, 2.8 kWp O
Je hebt dingen als netwerk printer, waar je ook usb aan kunt hangen.
Drobo misschien.
Dacht op samenkopen.net dat ze zoiets aanboden, om usb op wifi te krijgen.(http://www.samenkopen.net/action/52762)
Een nas misschien.
Of via je router, daar kun je soms een hd op verbinden.
[ Voor 7% gewijzigd door jan99999 op 19-12-2013 21:30 ]
De praktische toepassing voor mij is dat ik een Wii heb met daar een USB HDD op aangesloten waar de spellen op staan. De Wii heeft voor zover ik weet niet de mogelijkheid om game images van een netwerk lokatie te lezen. Het zou dus wel handig zijn als er iets was dat ik in de USB poort van de Wii kan prikken, en dat door de Wii gezien wordt als een mass storage device, maar wat in werkelijkheid de inhoud van een netwerk share laat zien.Miyamoto schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:28:
Lekker vaag. Wat wil je precies bereiken?
Is dat minder vaag?
Jeroen
dat is ongeveer het enige wat zo af en toe gevraagd word en ik nog niet heb gezien. een gat in de markt wat mij betreftjeroen94704 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:38:
[...]
De praktische toepassing voor mij is dat ik een Wii heb met daar een USB HDD op aangesloten waar de spellen op staan. De Wii heeft voor zover ik weet niet de mogelijkheid om game images van een netwerk lokatie te lezen. Het zou dus wel handig zijn als er iets was dat ik in de USB poort van de Wii kan prikken, en dat door de Wii gezien wordt als een mass storage device, maar wat in werkelijkheid de inhoud van een netwerk share laat zien.
Is dat minder vaag?
Jeroen
Alleen die is blijkbaar niet meer beschikbaar (bericht is uit 2010).
Of deze : http://dx.com/p/igrs-link...mass-storage-dongle-36387
Die is er nog wel. Is alleen wel weer een beetje duur.
[ Voor 30% gewijzigd door jeroen94704 op 19-12-2013 21:55 ]
39
Ik heb hier een wat oudere netwerkhardeschijf van Iomega met USB-slave poort, hier kun je via het netwerk bestanden op zetten die je dan weer via de USB-poort kunt benaderen. Als de Wii FAT32 of NTFS ondersteund kan zoiets werken... Alleen ken ik geen moderne NAS met die feature.
Een oplossing ga je zeker niet onder de $35 vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door donny007 op 19-12-2013 22:38 ]
/dev/null
Verwijderd
Ook al is de wii zo'n trage gameconsole, het heeft wel een beetje doorvoersnelheden&lage access time nodig. Met een oplossing die jij wil(als ie al zou bestaan) zal waarschijnlijk niet de benodigde snelheid halenjeroen94704 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:38:
[...]
De praktische toepassing voor mij is dat ik een Wii heb met daar een USB HDD op aangesloten waar de spellen op staan. De Wii heeft voor zover ik weet niet de mogelijkheid om game images van een netwerk lokatie te lezen. Het zou dus wel handig zijn als er iets was dat ik in de USB poort van de Wii kan prikken, en dat door de Wii gezien wordt als een mass storage device, maar wat in werkelijkheid de inhoud van een netwerk share laat zien.
Is dat minder vaag?
Jeroen