Een aantal jaren geleden had HitmanPro een buitengewoon slechte reputatie. De kritiek was dat het niets van zich zelf had, maar dat het een verzameling was van een aantal afzonderlijke onderdelen van totaal verschillende programma's. Op zich was dat niet zozeer het probleem, het zou zelfs een voordeel moeten zijn, want het wat lastiger alternatief was om al die programma's afzonderlijk te draaien.
Echter de slechte reputatie kwam door de niet regelmatige update van al die programma-onderdelen. Met als gevolg dat nogal regelmatig missers werden gemeld. Zo erg, dat deskundigen er geen goed woord voor over hadden.
Wanneer precies weet ik niet, maar op zeker moment ging HitmanPro in andere handen over. En naar verluidt zou het sindsdien juist een heel goede naam hebben. Ik kan dat echter niet echt met feiten onderbouwen, noch kan ik het ontkennen.
HitmanPro geeft zelf op dat er een hoop voordelen zijn om voor hun product te kiezen in plaats van de concurrentie
Vind je dat een wonder, ik ben nog nooit een bedrijf tegengekomen dat z'n eigen producten niet aanprijst. Zegt me dus niets.