Welke case voor mijn build

Pagina: 1
Acties:

• welvaartsbuik
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-02 13:34
Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste stuk van GOT is maar het is een component en geen hele build dus dacht toch maar hier.

Mijn vraag is:

Ik heb alles voor een PC gekocht behalve de kast. Welke is aan te raden?
Zelf was ik al aan het kijken naar de volgende kastern
Crosair 750d
Crosair 650d
Fractal design R4
Storm stryker van coolermaster

Ik weet zelf weinig van cases af maar deze vond ik mooi en vallen binnen buget(max 140/150 euro)

Daarnaast wil ik in de toekomst ook graag kunnen uitbreiden naar waterkoeling en moet dit er dus ook mee kunnen.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen met mijn keuze. Zodat ik voor nu en in de toekomst een mooie maar ook functionele kast kan hebben

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:00

henwy

Meh

Zelf heb ik de Fractal Design R4 en ben hier erg tevreden mee. De kast is lekker stil en heeft genoeg mogelijkheden voor uitbreiding en aanpassingen. Ik heb een Corsair H100i All-in-One watercooler en deze past zowel boven in als in de voorkant (ook 280 mm radiators lijken te passen).

SSDs kunnen daarnaast zowel in de drive cages als 2 stuks achterop je moederbord tray. De kast heeft gewoon veel mogelijkheden voor zowel koeling als indeling.

• welvaartsbuik
Weet je of er ook een msi 770 twinforzer in past?

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Met een beetje zoeken kan je daar zelf ook wel achter komen :) Hier reviews: Fractal Design Define R4: Zweeds vakmanschap staat dat de maximale videokaart-lengte 295mm (of 430mm) is, en hier pricewatch: MSI GeForce GTX 770 Twin Frozr Gaming 2GB OC is te vinden dat die kaart 260mm is. Trek zelf je conclusies ;) WC moet met alle 4 de kasten wel gaan lukken.

Grappig trouwens dat je drie rustige cases uitkiest en een nogal enthousiaste case :P

Fractal Design Core 1100 review

• welvaartsbuik
Grappig trouwens dat je drie rustige cases uitkiest en een nogal enthousiaste case :P
Inderdaad nu je het zegt :P Vindt het witte voornamelijk erg mooi bij het extreme design. Daarnaast het zwarte bij een strakke kast.

Ik denk dat ik dan wrrss wel voor de R4 ga en dan iets meer kan gaan inversteren in een mooi watercool systeem en wat andere extra's.