Toon posts:

1 computer besturen met 2x toetsenbord en muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mogelijk?

Ik heb namelijk 1 PC die mijn TV aanstuurd als ik wil gamen, en 2 monitoren voor als ik wil produceren.
Nu vroeg ik mij af, als ik gewoon een extra setje tobo en muis koop, kan ik deze gewoon aansluiten en werken deze beide gewoon?

Ik begrijp dat er niet 2 cursors verschijnen, het gaat mij meer om het feit dat ik niet meer steeds mijn toetsenbord en muis op een andere plek hoef te zetten, wil ik gebruik maken van een van de twee.

Draadloos is geen optie.

Bvd

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-02 17:13
Is geen enkel probleem. Ik heb 3 toetsenborden aan m'n macmini hangen. 1 normale met usb, 1 draadloze en een nog 1 kleine draadloze met airmuis functie in gebruik als afstandsbediening voor xmbc. voor het os maakt het niet uit of het bedraad of draadloos is. zolang je vrije usb-poorten hebt kun je daar ook muizen en toetsenborden op aansluiten en allemaal gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door vj_slof op 19-12-2013 11:43 ]

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Is geen enkel probleem Maar hier staat het antwoord

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Topicstarter
Ah inderdaad, ik kwam ook al op iets van switches uit maar wou toch even een bevestiging!
Dank u allen!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Switches heb je allemaal niet nodig, dat was vroeger toen we enkel nog PS/2 gebruikten. Nu zul je die dingen meestal op USB hebben zitten.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-02 11:07
Die switches zijn dan vaak ook om met één set, twee PC's te bedienen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-02 12:21
KVM-switches en inderdaad voor PS/2 was htt nodig (een ramp overigens :X) als je met 1 set meerdere PC wilde bedienen. Tot 4 PC's heb ik die switches gezien.
Wat een verademing toen RDP common good werd... :)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-02 10:36
Met USB geen probleem, heb je geen switch of andere extra apparatuur voor nodig.
Pagina: 1