Kan ik de WD TV Play aansluiten op een oude televisie?

Pagina: 1
Acties:

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Mijn broertje wil graag Netflix met zijn vriendin kunnen kijken op zijn slaapkamer en de WD TV Play is momenteel beschikbaar voor €34 via Coolblue:Hij heeft echter een erg oude televisie (dik model) zonder HDMI-aansluiting. Zou het voor hem wel mogelijk zijn met dit apparaatje Netflix films te bekijken?

Ik zie dat de WD TV Play composiet ondersteunt, maar ik weet niets van TV's. Hebben de meeste dikke TV's uit 2007 een composiet-ingang?

[ Voor 12% gewijzigd door chronoz op 19-12-2013 10:28 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
De kans dat je die niet aan kunt sluiten is bijna 0. :)
Als de TV niet een losse composietaansluiting heeft, dan wel SCART. In dat geval kan je een SCART-blokje gebruiken waar je de composiet weer in steekt (en de audio).

Saved by the buoyancy of citrus

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:42

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Composiet zijn de Rood, Wit en geel tulpstekkers die elke TV uit het jaar 0 zelfs al heeft. En zoals hierboven aangegeven; als dat er niet is een SCart converter kopen voor 5 euro en gaan met die banaan.

Xbox Live ID:Notna8310

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Notna schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:33:
Composiet zijn de Rood, Wit en geel tulpstekkers die elke TV uit het jaar 0 zelfs al heeft. En zoals hierboven aangegeven; als dat er niet is een SCart converter kopen voor 5 euro en gaan met die banaan.
Composiet (beeld) is enkel de gele aansluiting, de andere twee zijn voor het geluid. Niet dat je veel doet met alleen een beeld en geen geluid, dus men wil maar wat graag beiden beschikbaar hebben. Met het meegeleverde kabeltje moet het eenvoudig mogelijk zijn om een oud toestel te kunnen gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 19-12-2013 14:22 ]

Testing, one, two ...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://legitreviews.com/images/reviews/2140/WD_TV_Play_Contents.jpg
Zo'n kabel zit er dus al bij :). TS moet dus even controleren op zijn TV of het past.