Afgelopen week is mijn pricewatch: BeBook Club S (Wit 6") overleden. Ik was eigenlijk gewoon aan het lezen toen het beeldscherm vast sloeg. Vanaf dat moment reageerde het apparaat nergens meer op... Ik heb hem aan de lading gehangen, hij was namelijk bijna leeg. Er veranderde niet direct wat, maar toen ik een paar uur later terug kwam was het hele scherm zwart. Daarmee bedoel ik niet zwart in de zin van dat die uit lijkt, maar zwart in de zin van dat alle pixels aan staan. Zelfs op de reset knop reageert hij helemaal niet meer.
Iemand die ervaring heeft met defect e-readers? Ik heb hem al los gehaald en de batterij ontkoppeld, maarja, e-inkt he... Het scherm blijft gewoon zwart
De Bebook is uiteraard van november 2011 dus zelfs volgens het 2 jaar principe heb ik net geen garantie meer.
Iemand die ervaring heeft met defect e-readers? Ik heb hem al los gehaald en de batterij ontkoppeld, maarja, e-inkt he... Het scherm blijft gewoon zwart
De Bebook is uiteraard van november 2011 dus zelfs volgens het 2 jaar principe heb ik net geen garantie meer.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP