Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Externe swf flash groter weergeven op website

Pagina: 1
Acties:

• djfryslan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik wil graag de inhoud groter weergeven van de weersvoorspelling van de komende dagen van buienradar gadget. Dus dat het flash bestand met de weersvoorspelling op bijvoorbeeld op 700 x 500 wordt weergegeven.

Het gaat om het volgende iframe:

<IFRAME SRC=”http://gratisweerdata.buienradar.nl/weergadget/index6270.html” NORESIZE SCROLLING=NO HSPACE=0 VSPACE=0 FRAMEBORDER=0 MARGINHEIGHT=0 MARGINWIDTH=0 WIDTH=300 HEIGHT=190></IFRAME>

De url naar de flashfile die in dit iframe staat is de volgende:

http://gratisweerdata.bui...weergadget/buienradar.swf

Aangezien de swf iedere manier van zoomen blokkeert, kom ik er zelf niet uit. Zelfs in de browser zoomen werkt niet.

Ps. Ik heb toestemming gekregen van buienradar om deze gadget te gebruiken. Dus mag ik het laden vanaf hun website.

Alvast super bedankt!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:37
Als je de width en height veranderd, veranderd alleen de hoogte en de breedte van de iframe.

In deze iframe staat een flash bestand, welke een hoogte en breedte heeft van 100%. Hierbij wordt de info (het vakje met het weer) in het midden weergegeven, met daaromheen een transparante background. Aangezien de pagina bij buienradar staat, kun je niets aan de pagina aanpassen.

Kortom, volgens mij is het niet mogelijk.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Enige (maar lelijke) oplossing die ik kan bedenken is met een css transform scale. Echter kan ik ook daarvan geen garantie geven dat het gaat werken met een flash-file.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 19-12-2013 09:40 ]

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Klagen bij de makers, of een andere gebruiken ;)

日本!🎌