Toon posts:

[Win7] Icoontjes blanco *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Gisteravond tijdens het game liep mijn spel vast. Dit was teminste wat ik dacht dat er aan de hand was. Na een herstart bleek 1 van mijn hdd offline gegaan. Ik heb de stroom kabel en de sata kabel los gemaakt en een herstart gedaan en vervolgens weer aangesloten en een herstart. De hdd werd weer herkent en alles stond er nog mooi op. Vervolgens een chkdsk gedaan op de partitie. Hier kwamen geen fouten uit naar voren.

Nou het probleem waar ik ik maar niet achter kan komen. Op mijn bureaublad staan snelkoppelingen. De incoontjes zijn allemaal blanco. Nu dacht ik eenvoudig bij snelkoppeling icoontjes op nieuw te koppel dat doet hij niet. Wel kan ik er een ander plaatje aan hangen maar dan het oude plaatje er weer aan gangen werkt niet. Heeft iemand een idee wat hier mis kan zijn.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welk OS heb je? Erg relevant: de tips verschillen nogal tussen Windows 8.1 en Windows 3.1 :+

Ik gok dat de icon cache opnieuw opbouwen de oplossing geeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
oeps dacht alles vermeld te hebben windows 7 Ultimate 64. De window staat op een ssd en de games staan op de hdd die offline was gezet. daar staan ook de icoontjes

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 08:35 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Maar helpt het nu?

Al zie ik nu dat die tip ook gewoon meteen is te vinden als je zoekt op je eigen topictitel [google=Windows Icoontjes blanco]. Die had je dus toch al wel geprobeerd neem ik aan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik thuis even proberen zit nu op werk. nooit geweten dat er een icon cach was.

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K via jou google vond ik een link naar http://www.sevenforums.co...9-icon-cache-rebuild.html een bat bestandje draaien en alles is er weer. Thanks veel geleerd vandaag
Pagina: 1