Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

email notificatie

Pagina: 1
Acties:

• Sylvesterke
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 13:14
Er zijn al een paar van deze vragen gepasseerd, maar die zijn redelijk oud.
Mag ik deze toch nog even opnieuw vragen, in de hoop dat er in die lange tussentijd toch iets is veranderd?

Blijkbaar werkt de email notificatie niet, ondanks dat die is geactiveerd in de instellingen.
Ik krijg dus geen mails van topics waar ik ooit iets heb geantwoord.
Zou het kunnen dat dit niet werkt?

Indien dit wel zou moeten werken, kan je je ook abonneren op één of ander topic, om alzo een notificatie te krijgen, ook als je er zelf niets in hebt geplaatst?

Dank.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je bedoelt topic op GoT? Daar zijn helemaal geen emailnotificaties voor? Alleen voor bepaalde notificaties op de frontpage en dergelijke kan je emailnotificaties krijgen.

Desktop | Server | Laptop

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Wat Rupie zegt: notificaties voor topics hebben we nog niet. Je kan notificaties instellen via https://secure.tweakers.n...ferences#tab:notification en daar kan je dan ook meteen zien waarvoor we op dit moment al notificaties versturen.

We willen dit in de toekomst wel uitbreiden naar notificaties op het forum maar wanneer en in welke vorm precies is nog niet bekend.

Ik verplaats dit topic ook meteen even naar Lieve Devvers, aangezien het daar beter past.

Never underestimate the power of stupid people in large groups