Toon posts:

Airplay alternatieven alleen voor geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik ben net in een nieuw huis getrokken en ben van plan om qua audio iets draadloos op te zetten. Ik zou graag een 3 tal speakersetjes strategisch in het huis plaatsen. Eentje in de keuken, eentje in de living, en de laatste in de slaapkamer. Vanaf mijn laptop of gsm zou ik dan op 1 of andere manier willen kunnen verbinden met 1 van deze 3 setjes en dus zo kiezen waar ik welke muziek afspeel.

Bestaat er een soort wifi of bluetooth receiver die geluid kan ontvangen en deze via een line in kabel naar eender welk soort speaker kan sturen?

http://www.audiopro.com/w...any-audio-device-wireless

Dit heb ik al gevonden, maar is niet exact wat ik zoek. Ik heb dus geen idee of zoiets echt bestaat, en ik wil geen 3 verschillende airport express routers, of duren Sonos systemen.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als ik dit zo lees, denk ik dat je het jezelf niet onnodig moeilijk moeten maken en toch gewoon voor Sonos moet gaan. Daarmee kun je eenvoudig een multi-room geluidsoplossing creëren.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:06

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

In principe kan elk dlna setje wat jij wil. Iets met (draadloos) netwerkfunctionaliteit dus.

Wise enough to play the fool

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01 12:20
Als je een line-out wil hebben op dat kastje (en dus met losse versterkers en speakers aan de gang gaat) zou je deze kunnen gebruiken:

http://www.sitecom.com/nl/wi-fi-music-player/wma-1000/p/1601

Zit een 3.5mm jack uitgang en een TOSLINK S/PDIF uitgang op. Ondersteunt Airplay en DLNA en integreert in je WiFi netwerk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon momenteel in Ecuador, en een Sonos setje is dus heel duur hier, minstens het dubbele van wat jullie ervoor betalen ivm invoerbelastingen etc. Ik kijk even rond naar de andere alternatieven, bedankt!

EDIT:

ff gekeken, de sitecom lijkt mij het meest interessante, maar die kan ik hier niet krijgen via amazon of Ebay, dus het volgende wat me heel interessant lijkt is de logitech, goedkoop, en gewoon van Amazon in huis te halen..

Ik ga wat reviews opzoeken..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 03:50 ]

Pagina: 1