Beste mensen,
Ik wil een nieuwe computer maken met componenten die ik al heb en nieuwe componenten.
Ik ben vooral gericht op gamen en een goede snelheid, ik wil niet overklokken.
Ik heb een lichte voorkeur naar Nvidia Geforce series ( GPU ) en AMD ( CPU ) tenzij er een goede Intel processor is die voor ongeveer hetzelfde geld als in mijn wenslijst te verkrijgen is.
Mijn budget ligt rond de 1000,- en er mag 200,- overheen als het echt van belang is de pc beter te laten werken. Ik heb al een paar componenten die ik al heb en die ik ook in mijn nieuwe PC ga gebruiken, dit staat vermeld in de lijst "Heb ik al" ( de onderste van de 2 ). Het beeldscherm dat erbij staat wijkt ietsjes af van het beeldescherm dat ik werkelijk heb, het beeldscherm dat ik werkelijk heb bevat ook audio.
Mijn wenslijst is hieronder te vinden en ik zou graag kritiek van jullie ontvangen, wat beter kan etc.
De componenten die in mijn "heb ik al" lijst staan wil ik in ieder geval gaan gebruiken in mijn nieuwe PC.
Waar ik heel erg aan zit te twijfelen is vooral het moederbord
Ik heb lichte voorkeur naar asus moederborden maar het mag ook iets anders zijn, het liefst lijkt het ook op de specs van het moederbord in mijn wenslijst, zoiets zoek ik alleen voor een lagere prijs want ik vind die ROG te duur.
Lawaaiige PC's vind ik niet prettig btw. BF4, Team Fortress 2, Battlefield Heroes & Minecraft zou ik er op willen draaien, en paar tips voor CPU cooling zijn ook welkom, "houd het wel zachtjes".
Alvast bedankt
Wenslijst;
"Heb ik al" lijst;
Alvast bedankt!
Ik wil een nieuwe computer maken met componenten die ik al heb en nieuwe componenten.
Ik ben vooral gericht op gamen en een goede snelheid, ik wil niet overklokken.
Ik heb een lichte voorkeur naar Nvidia Geforce series ( GPU ) en AMD ( CPU ) tenzij er een goede Intel processor is die voor ongeveer hetzelfde geld als in mijn wenslijst te verkrijgen is.
Mijn budget ligt rond de 1000,- en er mag 200,- overheen als het echt van belang is de pc beter te laten werken. Ik heb al een paar componenten die ik al heb en die ik ook in mijn nieuwe PC ga gebruiken, dit staat vermeld in de lijst "Heb ik al" ( de onderste van de 2 ). Het beeldscherm dat erbij staat wijkt ietsjes af van het beeldescherm dat ik werkelijk heb, het beeldscherm dat ik werkelijk heb bevat ook audio.
Mijn wenslijst is hieronder te vinden en ik zou graag kritiek van jullie ontvangen, wat beter kan etc.
De componenten die in mijn "heb ik al" lijst staan wil ik in ieder geval gaan gebruiken in mijn nieuwe PC.
Waar ik heel erg aan zit te twijfelen is vooral het moederbord
Lawaaiige PC's vind ik niet prettig btw. BF4, Team Fortress 2, Battlefield Heroes & Minecraft zou ik er op willen draaien, en paar tips voor CPU cooling zijn ook welkom, "houd het wel zachtjes".
Alvast bedankt
Wenslijst;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 163,95 | € 163,95 |
| 1 | Asus M5A99FX Pro R2.0 | € 118,75 | € 118,75 |
| 1 | Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II OC | € 289,03 | € 289,03 |
| 1 | WD Blue WD5000AAKX, 500GB | € 41,90 | € 41,90 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 83,30 | € 83,30 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,99 | € 59,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,92 | |
"Heb ik al" lijst;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Zalman Z-Machine GT1000 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | HP 2710m (WD119AA) Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 72,45 | € 72,45 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 143,05 | € 143,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 215,50 | |
Alvast bedankt!
[ Voor 122% gewijzigd door CrispierCrunch op 19-12-2013 22:01 ]