Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[thinkpad r31] foutmeldig bij volledig fabrieksherstel

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 23:37
ik wil mijn thinkpad r31 graag volledig terug brengen in de oorspronkelijke staat. nu ben ik na een hele tijd eindelijk zover dat het recovery program geladen wordt. alleen krijg ik een foutmelding zodra ik wil beginnen met het herstel:

product recovery bestand x:\preboot\utils\convert.cmd niet aangetroffen.

daarmee stopt ook de herstel procedure. de harde schijf bevat nog de verborgen partitie met data.

(hoe) kan ik bovenstaande oplossen zodat ik wel de herstel procedure kan uitvoeren?

thanks!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Cd erin en opnieuw installeren?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• DeRooney
de laptop is zonder cd's gekomen.ik wil kijken of ik met gparted iets kan bereiken...

Verwijderd

Zit er nog een licentiesticker op? Welke versie van windows stond er oorspronkelijk op?

• DeRooney
de laptop is oorspronkelijk met xp geleverd. die staat er nu ook op. ik wilde de laptop weg doen en daarom weer in fabrieksstaat terug brengen met alle bijbehorende software. alleen is er dus iets met die x schijf waarnaar verwezen wordt. nu zal dat ermee te maken hebben dat ik tijden terug van de c partitie een c en een d partitie gemaakt heb. dat heb ik nu weer veranderd maar misschien dat daar nog wel de reden voor het probleem zit

Verwijderd

Hoe heb je de c: partitie verdeeld? Ook met gparted?
Misschien is je MBR daarmee aangepast waarmee je recovery de kluts kwijt is.
Welke versie van de recovery software staat geïnstalleerd? De nieuwste versie is 4.21. http://support.lenovo.com...etail.page?DocID=DS002117
Er is iemand hier met een mogelijke oplossing (laatste post) http://forum.notebookrevi...e-recovery-problem-2.html die een nieuwe recoverytool versie gedownload had, daar nieuwe rescue dvd's mee gemaakt had en dan één specifieke optie gekozen had. Misschien is het wat.
Pagina: 1