Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:22

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Via een facebook-ad kwam ik op de site van Lumbr (http://lumbr.nl/) terecht.
Het is een houten apparaatje waar je je telefoon op kan leggen. Deze kan vervolgens draadloos (en zonder Bluetooth oid!) het geluid versterken.

Nou ben ik niet eens zo benieuwd naar of het wel werkt, maar ik vraag me vooral af hoe. Op de FAQ van de site kon ik verder niet zoveel info vinden. De site ziet er vooral fancy gelikt uit...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 04:23
Waarschijnlijk werkt het blokje als klankkast en wordt het geluid door het membraan versterkt. Zou alleen niet weten hoe dat technisch werkt. Beetje hetzelfde als dat je je hand om de speaker heen vouwt om het geluid naar je oren te kaatsen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:22

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
't Is wel met electronica he, er zit een batterij in. Dus dan zou het in combinatie met een klankkast en een sensor oid moeten werken.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:47
BeatBlok: een inductie speaker van hout die werkt zonder kabels en zonder kopppeling met bluetooth.

Het geluid van je telefoon of tablet wordt enorm versterkt en krijgt een prachtige klank, simpelweg door je telefoon of tablet op het houten blok te leggen.

Het volume regel je zelf op je telefoon. Middels de ingebouwde krachtige Lithium batterij kun je 10 - 15 uur onafgebroken genieten van jouw muziek.
Een soort bluetooth speaker dus, maar dan anders :P. Er zit dus een speaker in en het heeft een USB aansluiting + 3.5mm.

[ Voor 6% gewijzigd door Puch-Maxi op 18-12-2013 16:55 . Reden: Toevoeging ]

My favorite programming language is solder.

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 04:23
Arjan A schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:52:
't Is wel met electronica he, er zit een batterij in. Dus dan zou het in combinatie met een klankkast en een sensor oid moeten werken.
Aha, dan zal er wel soort microfoon en speaker in zitten. Geluid wordt dus analoog opgevangen en dan versterkt.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-11 09:32
Ik was eigenlijk wel benieuwd of je het hebt gekocht en of het bevalt?
Pagina: 1