Hi,
Ik ben bezig een nieuwe pc samen te stellen, maar hoor graag of jullie hier nog op- of aanmerkingen over hebben.
Waar ik niet zeker over ben is met name de videokaart, of deze goed genoeg is (of te goed) voor wat er met de pc gedaan gaat worden.
De pc zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor wat mail, surf en ander licht gebruik, maar zo nu en dan moet er ook met Premiere Pro een video gemonteerd kunnen worden. De eis is dat het monteren van de video redelijk soepel moet lopen, en niet zodra je een beeld importeert eerst een tiental seconden moet gaan wachten.
Wat ik nu op basis van de Best Buy Guide in elkaar heb gezet is dit;
- Harde schijf heb ik nog liggen.
Kom ik met deze configuratie een heel eind, of kan ik beter nog ergens een aanpassing maken?
Ik hoor het graag!
Ik ben bezig een nieuwe pc samen te stellen, maar hoor graag of jullie hier nog op- of aanmerkingen over hebben.
Waar ik niet zeker over ben is met name de videokaart, of deze goed genoeg is (of te goed) voor wat er met de pc gedaan gaat worden.
De pc zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor wat mail, surf en ander licht gebruik, maar zo nu en dan moet er ook met Premiere Pro een video gemonteerd kunnen worden. De eis is dat het monteren van de video redelijk soepel moet lopen, en niet zodra je een beeld importeert eerst een tiental seconden moet gaan wachten.
Wat ik nu op basis van de Best Buy Guide in elkaar heb gezet is dit;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 191,99 | € 191,99 |
| 1 | MSI Z87-G41 PC Mate | € 80,90 | € 80,90 |
| 1 | MSI N660 TF 2GD5/OC | € 159,99 | € 159,99 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,39 | € 13,39 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 57,20 | € 57,20 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 81,90 | € 81,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 721,87 | |
Kom ik met deze configuratie een heel eind, of kan ik beter nog ergens een aanpassing maken?
Ik hoor het graag!