Hoi Tweakers,
Ik heb een probleem met 1 deel van mijn netwerk, na dat ik een nieuwe router heb geplaatst
Mijn oude netwerk was als volgt:
UPC modem cisco epc3212,
Linksys WRT610N,
Desktop met Windows 8.1,
Synology Nas DS213+
Alles bedraad
Mijn nieuwe netwerk is als volgt:
UPC modem cisco epc3212,
Netgear WNDR4500 v2,
Desktop met Windows 8.1,
Synology Nas DS213+
Alles bedraad
Met mijn oude linksys router had ik geen problemen met snelheid naar de Desktop (tot dat die kapot ging
Nu met mijn nieuw netgear router is er een probleem dat de maar Desktop met 30Mbps download,
Mijn Synology Nas pakt wel de volle 100Mbps snelheid.
Dan zou je denken dat het in de bekabeling of in mijn computer moet zitten, maar als ik de computer direct aansluit op de UPC modem pakt die wel de 100Mbps en de uploadsnelheid is bij beide 10Mbps.
Verder heb ik met mijn oude setup geen problemen gehad.
Ik heb de netgear opnieuw geflasht en gereset,
Nieuwe netwerkkaart geprobeert,
Contact gehad met netgear waarbij ze dachten de MTU te verlagen van 1500 naar 1400,
en toen nogmaals de netgear geflasht en gereset.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb een probleem met 1 deel van mijn netwerk, na dat ik een nieuwe router heb geplaatst
Mijn oude netwerk was als volgt:
UPC modem cisco epc3212,
Linksys WRT610N,
Desktop met Windows 8.1,
Synology Nas DS213+
Alles bedraad
Mijn nieuwe netwerk is als volgt:
UPC modem cisco epc3212,
Netgear WNDR4500 v2,
Desktop met Windows 8.1,
Synology Nas DS213+
Alles bedraad
Met mijn oude linksys router had ik geen problemen met snelheid naar de Desktop (tot dat die kapot ging
Nu met mijn nieuw netgear router is er een probleem dat de maar Desktop met 30Mbps download,
Mijn Synology Nas pakt wel de volle 100Mbps snelheid.
Dan zou je denken dat het in de bekabeling of in mijn computer moet zitten, maar als ik de computer direct aansluit op de UPC modem pakt die wel de 100Mbps en de uploadsnelheid is bij beide 10Mbps.
Verder heb ik met mijn oude setup geen problemen gehad.
Ik heb de netgear opnieuw geflasht en gereset,
Nieuwe netwerkkaart geprobeert,
Contact gehad met netgear waarbij ze dachten de MTU te verlagen van 1500 naar 1400,
en toen nogmaals de netgear geflasht en gereset.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen