kan Caiway mijn IP adres blokkeren voor hun forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:03
Sinds een kleine week kan ik niet meer op het forum komen van Caiway:

https://caiway.gebruikers.eu/forum/

als ik deze pagina open via Google dan opent er een blanco Google blad
(https://www.google.nl/?gw...ei=sHaxUqqBFOy20QXAn4DgDw),
via mijn telefoon lukt het wel om op dit forum te komen.

Ik heb wat kritische opmerkingen op dit forum geplaatst ivm de vele storingen die ik heb met Internet en Tv, zou Caiway in staat zijn (en is dit echt mogelijk?) mij in het geheel te blokkeren, zodat ik helemaal geen toegang heb tot dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat zegt de klantenservice? Wat zegt het forumbeheer? Je maakt wel erg snel de sprong naar een blokkade, uberhaupt zou men dat eerder via een accountblokkade doen dan een IP-blokkade. Niet gelijk het slechtste denken en eerst contact opnemen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb je al eens http://caiway.gebruikers.eu/forum/ (dus http in plaats van https) geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:04
Heb je al geprobeerd met een andere browser?
IE11 heeft nog redelijk wat compatibiliteits issue's met bepaalde website's

Als je IE11 gebruikt dan "https://caiway.gebruikers.eu" in compatibiliteits mode zetten (tandwieltje -> instellingen voor compatibiliteitsweergave) kijk dan nog eens of het werkt.

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44

Speedmaster

Make my day...

Dit is geen officieel Caiway forum, Caiway lijkt me dan ook niet de blokkerende partij.

HTTPS certificaat is verlopen, krijg foutmelding

[ Voor 23% gewijzigd door Speedmaster op 18-12-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
gambieter schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:23:
Wat zegt de klantenservice? Wat zegt het forumbeheer? Je maakt wel erg snel de sprong naar een blokkade, uberhaupt zou men dat eerder via een accountblokkade doen dan een IP-blokkade. Niet gelijk het slechtste denken en eerst contact opnemen.
Met de klantenservice 30 minuten aan de lijn gehangen, nog geen oplossing.
Sprong? het was een vraag of dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
asmi schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:52:
Heb je al eens http://caiway.gebruikers.eu/forum/ (dus http in plaats van https) geprobeerd?
Zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
MarchelHoek schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:59:
Heb je al geprobeerd met een andere browser?
IE11 heeft nog redelijk wat compatibiliteits issue's met bepaalde website's

Als je IE11 gebruikt dan "https://caiway.gebruikers.eu" in compatibiliteits mode zetten (tandwieltje -> instellingen voor compatibiliteitsweergave) kijk dan nog eens of het werkt.
Bedankt voor de tip, helaas ook dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:51

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kun je toch eenvoudig testen door een proxy te gebruiken?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:03
Maar het antwoord op je vraag, ja dat kan technisch gezien. Meestal laat men toch wel een melding zien als je "banned" zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

surfing john schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:09:
[...]

Bedankt voor de tip, helaas ook dit werkt niet.
Welk van de twee?

Geef eens duidelijk aan welke browser(s) je geprobeerd hebt...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
dion_b schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:56:
[...]

Welk van de twee?

Geef eens duidelijk aan welke browser(s) je geprobeerd hebt...
Geen enkele tip, zowel Google, Chrome, Firefox als IE werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:31
Hier werkt het prima. UPC lijntje.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

surfing john schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:15:
[...]

Geen enkele tip, zowel Google, Chrome, Firefox als IE werkt ook niet.
OK, en als je een ander IP forceert (ander MAC op modem aansluiten na reboot)?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:25
Nee, maar de beheerders van het forum wel.
Speedmaster schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:19:
Dit is geen officieel Caiway forum, Caiway lijkt me dan ook niet de blokkerende partij.
!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de link het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Installeer eens CCleaner en verschoon je pc eens.

Heb je dit ook op andere pc, tablets in huis???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
jeroen028 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:19:
Installeer eens CCleaner en verschoon je pc eens.

Heb je dit ook op andere pc, tablets in huis???
Zoals ik al meldde op mijn telefoon geen probleem, zal straks thuis op de laptop even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:37
Ik krijg de melding
Deze verbinding is niet beveiligd

U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding op te zetten met caiway.gebruikers.eu, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding beveiligd is.
Maar zit jouw telefoon ook op hetzelfde IP? Of gewoon via je bundel?
En kun je dan wel op je eigen account inloggen?
surfing john schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:08:
[...]

Met de klantenservice 30 minuten aan de lijn gehangen, nog geen oplossing.
Sprong? het was een vraag of dat kan!
Ik vind het ook een sprong.
Je hebt nog minimaal 2 andere (internet)toestellen thuis. Had je makkelijk kunnen testen en eventueel zaken kunnen uitsluiten.

Wat maakt het uit of het kan?
Uiteraard kan het. Ze kunnen van alles blokkeren, maar hoe weten we dan of dat bij jou het geval is.

[ Voor 45% gewijzigd door NeutraleTeun op 18-12-2013 17:29 ]

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 21:41
Maar nog even voor de duidelijkheid, krijg je óók een blanco pagina als je het adres direct in je browser intikt? Een foutmelding zou op zijn minst op z'n plaats zijn. Kan je de website pingen?

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:25:
[...]

OK, en als je een ander IP forceert (ander MAC op modem aansluiten na reboot)?
Heb je dit al geprobeerd?

Ander IP is verrweg beste manier om IP-ban uit te sluiten.

Oslik blyat! Oslik!

• surfing john
Op de laptop dus ook een blanco pagina, ook als ik deze direct in de adresbalk intyp.
Met behulp van de helpdesk van Caiway ook een ping uitgevoerd, dat ging goed.
Ander IP forceren daar heb ik geen kaas van gegeten.
Telefoon zit via Wifi op dezelfde router, maar kan niet inloggen op het forum.
Ga via mijn telefoon een nieuw account aanmaken, wordt vervolgd.

[ Voor 10% gewijzigd door surfing john op 19-12-2013 19:41 ]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb je nou al geprobeerd de site te bezoeken via een proxy dan? Dat is echt het simpelste, doch het effectiefste wat je kunt testen.

Verder snap ik niet wat je nou zit te proberen met de helpdesk van Caiway, want het forum in kwestie is helemaal niet van Caiway...

• surfing john
Moet je wel weten hoe een proxy werkt, ik niet dus.
Toch vreemd dat de helpdesk 30 minuten lang van alles geprobeerd heeft om mij te helpen, dus....

• NeutraleTeun

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

surfing john schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:26:
Op de laptop dus ook een blanco pagina, ook als ik deze direct in de adresbalk intyp.
Met behulp van de helpdesk van Caiway ook een ping uitgevoerd, dat ging goed.
Ander IP forceren daar heb ik geen kaas van gegeten.
Ik heb het je net uitgelegd. Gewoon (apparaat met) andere MAC direct op modem aansluiten (indien modem in bridged mode), modem rebooten (stroom eraf en erop), dan evt (als je niet gelijk verbinding hebt als modem online is) apparaat rebooten.
Telefoon zit via Wifi op dezelfde router, maar kan niet inloggen op het forum.
Ga via mijn telefoon een nieuw account aanmaken, wordt vervolgd.
Zucht. Het is een router. Een router doet NAT, dus alle interne IP adressen komen uit op één extern IP adres. Als daar iets mis is, zul je logisch geen verschil zien tussen apparaten. Haal die router er tussenuit dus, reboot modem, sluit PC direct op modem aan en kijk wat er dan gebeurt.
surfing john schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:19:
Moet je wel weten hoe een proxy werkt, ik niet dus.
We vragen niet dat je alles weet, maar je mag echt een beetje meer inzet tonen. Als iemand iets voorstelt wat je niet begrijpt, op zoek gaan. Geef aan waar je vastloopt en vraag gericht om tips. Dan krijg je die ook. Doodleuk negeren en als iemand (licht gefrustreerd) vraagt waarom je er niets mee gedaan hebt aangeven dat je het niet weet gaat je echt niet verder helpen. Wij hebben geen probleem wat opgelost moet worden, dat heb jij. Wij willen helpen, maar dan moet je ons wel daarbij faciliteren, anders heeft zo'n topic ook erg weinig zin :o
Toch vreemd dat de helpdesk 30 minuten lang van alles geprobeerd heeft om mij te helpen, dus....
De helpdesk van die website? Nogal logisch dat Caiway's helpdesk je niet kan helpen als het gaat om een website wat zij niet in beheer hebben. Enige wat ik van hen verwacht is dat zij je linksom of rechtsom een ander IP gegeven zouden hebben (zoals ik hierboven ook probeer voor te stellen) om dat uit te sluiten.

Doet me denken aan de tijd 13 jaar terug toen ik werkte voor helpdesk van een computerfabrikant (niet eens een internetprovider...) en een kerel belde op met melding dat hij een groot probleem had, namelijk dat hij z'n creditcardgegevens had ingevoerd op een prOnsite en vervolgens het geld wel was afgeschreven maar hij geen toegang kreeg tot de gewenste content. Enige wat wij ermee te maken hadden was dat hij een computer van ons gebruikte om op het internet te gaan, die site te bezoeken en vermoedelijk de content te kijken (als dat zou lukken). Dan kun je zo iemand totaal niet helpen. Idem met Caiway hier - de site gaat misschien over hun producten en diensten, maar het zou voor hetzelfde geld whitehouse.gov kunnen zijn, zij kunnen er niets mee.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

En toch wijs ik nog maar eens op het feit dat het SSL certificaat verlopen is van de site, mogelijk speelt dit je parten. Dit kan in combinatie met je antivirus software ook nog voor problemen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eens. Maar goed, ook daarvoor moet je bij de beheerder zijn en niet bij je ISP.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:06
Modem 24 uur uit laten staan?. Krijg je meestal een nieuw IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die SSL error is denk ik de bron van zijn probleem. Andere browsers doen er niet zo moeijlijk om. IE laatdan soms een site gewoon neit zien.
Ik zou niet eens meer naar dat forum willen, als je certicaten al niet beheersen, zou me afvragen hoe het verder met je privacy en veiligheid zit op die site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
KillerAce_NL schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:32:
Die SSL error is denk ik de bron van zijn probleem. Andere browsers doen er niet zo moeijlijk om. IE laatdan soms een site gewoon neit zien.
Ik zou niet eens meer naar dat forum willen, als je certicaten al niet beheersen, zou me afvragen hoe het verder met je privacy en veiligheid zit op die site :)
Onzin.

IE:
There is a problem with this website’s security certificate.
Firefox:
This Connection is Untrusted
Chrome:
The site's security certificate is not trusted!
Als je het topic had gelezen, zie je dat TS ook meerdere browsers heeft geprobeerd.
Daarnaast is dit niet per definitie onveilig. Het certificaat kan niet gecontroleerd worden (omdat het bijv self-signed is), maar de SSL-beveiliging werkt wel degenlijk. Ben het er mee eens dat dit voor een publiek bereikbaar/bedoelde website niet hoort.

Verder is al een keer vermeld dat het domein ook via http bereikbaar is. Waarschijnlijk zijn de beheerders gewoon gestopt met het SSL-certificaat en wordt dat niet meer gebruikt. Niets veiligheidsissue.

Aangezien TS ook de http-variant niet kan bereiken, lijkt een blokkade door de beheerders logischer. Maar ik gok dat je niet zomaar geblokkeerd wordt, dus TS zal zelf wel weten of dit een logische stap zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kun je wel zeggen dat het onzin is, maar mijn ervaring is dat verschillende IE versies zich verschillend kunnen gedragen bij ssl problemen. Zeker als je b.v. een OS hebt dat qua root-updates niet up to date is.

blanco pagina zou op een ip-ban kunnen duiden, maar dit kan niet gezien andere devices op zijn netwerk er wel bij kunnen. Mijn logische verklaring is: probleem met de pc of de informatie van de TS klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
dion_b schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:04:
[...]

Ik heb het je net uitgelegd. Gewoon (apparaat met) andere MAC direct op modem aansluiten (indien modem in bridged mode), modem rebooten (stroom eraf en erop), dan evt (als je niet gelijk verbinding hebt als modem online is) apparaat rebooten.

[...]

Zucht. Het is een router. Een router doet NAT, dus alle interne IP adressen komen uit op één extern IP adres. Als daar iets mis is, zul je logisch geen verschil zien tussen apparaten. Haal die router er tussenuit dus, reboot modem, sluit PC direct op modem aan en kijk wat er dan gebeurt.

[...]

We vragen niet dat je alles weet, maar je mag echt een beetje meer inzet tonen. Als iemand iets voorstelt wat je niet begrijpt, op zoek gaan. Geef aan waar je vastloopt en vraag gericht om tips. Dan krijg je die ook. Doodleuk negeren en als iemand (licht gefrustreerd) vraagt waarom je er niets mee gedaan hebt aangeven dat je het niet weet gaat je echt niet verder helpen. Wij hebben geen probleem wat opgelost moet worden, dat heb jij. Wij willen helpen, maar dan moet je ons wel daarbij faciliteren, anders heeft zo'n topic ook erg weinig zin :o

[...]

De helpdesk van die website? Nogal logisch dat Caiway's helpdesk je niet kan helpen als het gaat om een website wat zij niet in beheer hebben. Enige wat ik van hen verwacht is dat zij je linksom of rechtsom een ander IP gegeven zouden hebben (zoals ik hierboven ook probeer voor te stellen) om dat uit te sluiten.

Doet me denken aan de tijd 13 jaar terug toen ik werkte voor helpdesk van een computerfabrikant (niet eens een internetprovider...) en een kerel belde op met melding dat hij een groot probleem had, namelijk dat hij z'n creditcardgegevens had ingevoerd op een prOnsite en vervolgens het geld wel was afgeschreven maar hij geen toegang kreeg tot de gewenste content. Enige wat wij ermee te maken hadden was dat hij een computer van ons gebruikte om op het internet te gaan, die site te bezoeken en vermoedelijk de content te kijken (als dat zou lukken). Dan kun je zo iemand totaal niet helpen. Idem met Caiway hier - de site gaat misschien over hun producten en diensten, maar het zou voor hetzelfde geld whitehouse.gov kunnen zijn, zij kunnen er niets mee.
Bedankt voor je hulp,
maar dat zuchten mag je wel achterwege laten, niet iedereen heeft de kennis die jij hebt, als je geïrriteerd raakt door mijn Topic, het is niet verplicht om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
surfing john schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:52:
[...]

Bedankt voor je hulp,
maar dat zuchten mag je wel achterwege laten, niet iedereen heeft de kennis die jij hebt, als je geïrriteerd raakt door mijn Topic, het is niet verplicht om te reageren.
Net toch maar een keer de link aangeklikt, wat schets mijn verbazing, kom doodleuk om het forum!
Zonder ook maar iets gewijzigd te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HighwayCaiway
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12-2013
surfing john schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:22:
Sinds een kleine week kan ik niet meer op het forum komen van Caiway:

https://caiway.gebruikers.eu/forum/

als ik deze pagina open via Google dan opent er een blanco Google blad
(https://www.google.nl/?gw...ei=sHaxUqqBFOy20QXAn4DgDw),
via mijn telefoon lukt het wel om op dit forum te komen.

Ik heb wat kritische opmerkingen op dit forum geplaatst ivm de vele storingen die ik heb met Internet en Tv, zou Caiway in staat zijn (en is dit echt mogelijk?) mij in het geheel te blokkeren, zodat ik helemaal geen toegang heb tot dit forum?
Beste surfing john,

Je bent niet gebanned om kritische opmerkingen, die heb je zelfs helemaal niet geplaatst.
Wel heb je talloze onderwerpen vervuild met een link naar forum gouda, waar je je probleem over Caiway hebt geplaatst.

Door NIET je probleem/verhaal/klacht te plaatsen op http://caiway.gebruikers.eu verwacht je dus ook geen hulp. En ja kritische opmerkingen mogen best, het staat er zelfs vol mee. Dat is het voordeel van een onafhankelijk gebruikers forum. Maar talloze onderwerpen vervuilen met niets anders dan een linkje naar forum gouda draagt niets bij en stoort alleen maar de onderwerpen waarin wel gediscussieerd wordt.

Inmiddels heb je weer toegang tot het forum en kun je een eigen onderwerp starten waarin je je probleem verwoord.

Met vriendelijke groet, Highway
(beheerder Caiway Gebruikers Groep)

Caiway Gebruikers Groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Voortaan even aangeven als iemand een IP-ban krijgt/heeft?

[ Voor 9% gewijzigd door NeutraleTeun op 20-12-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

-1

Hij wist heel goed dat hij daar dingen geplaatst heeft, dat je dan een ban krijgt is te verwachten

[ Voor 40% gewijzigd door Speedmaster op 20-12-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Speedmaster schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:03:
-1

Hij wist heel goed dat hij daar dingen geplaatst heeft, dat je dan een ban krijgt is te verwachten
Hij ging er vanuit dat het mogelijk een ban geweest zou kunnen zijn vanwege zijn kritische uitingen.
Dat was niet het geval aldus de beheerder.
TS wist dus niet dat hij verkeerd zat.
(hij dacht wel, maar kreeg geen ban vanwege dat 'feit')

Desalniettemin, zonder kritiek/waarschuwing/uitleg weet niemand van niks en kan er niets verbeterd worden.

Dus ja, als je iemand wilt bannen dan is een reactie/uitleg wel op z'n plaats.
Sowieso is een directe IP-ban (zonder verdere info) al een heftige actie zonder eerst met waarschuwingen te gooien.

Hoe zou jij het vinden als je opeens niet meer op T.net kunt komen, zonder dat jij weet waardoor/hoe dat komt.
Ga je zeker ook met -1'en gooien.

[ Voor 8% gewijzigd door NeutraleTeun op 20-12-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
HighwayCaiway schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:47:
[...]

Beste surfing john,

Je bent niet gebanned om kritische opmerkingen, die heb je zelfs helemaal niet geplaatst.
Wel heb je talloze onderwerpen vervuild met een link naar forum gouda, waar je je probleem over Caiway hebt geplaatst.

Door NIET je probleem/verhaal/klacht te plaatsen op http://caiway.gebruikers.eu verwacht je dus ook geen hulp. En ja kritische opmerkingen mogen best, het staat er zelfs vol mee. Dat is het voordeel van een onafhankelijk gebruikers forum. Maar talloze onderwerpen vervuilen met niets anders dan een linkje naar forum gouda draagt niets bij en stoort alleen maar de onderwerpen waarin wel gediscussieerd wordt.

Inmiddels heb je weer toegang tot het forum en kun je een eigen onderwerp starten waarin je je probleem verwoord.

Met vriendelijke groet, Highway
(beheerder Caiway Gebruikers Groep)
Dus inderdaad censuur.
Vanaf 1 oktober tientallen klachten gemeld, wegvallende Internet, constant slechte TV ontvangst.
Caiway meldt dit aan de kabelbeheerder Rekam = kastje muur spel.
Problemen worden niet opgelost.
Indien tegen de regels, geef dan een waarschuwing.
Voor de rest is het mij nu geheel duidelijk en wil ik verder niet inhoudelijk reageren.
Wat mij betreft mag dit Topic gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Ga ik het toch nog een keer voor je uitspellen:

http://caiway.gebruikers.eu is GEEN website van Caiway, maar een site van gebruikers van Caiway producten.

Klachten die je heb over Caiway en haar producten moet je rechtsteeks melden bij Caiway en niet bij een gebruikersforum.

Ik begin langzaam te begrijpen waarom HighwayCaiway je een tijdelijke ban gegeven hebt.
Klagen mag mits je het bij de juiste partij doet en geen zaken door elkaar haalt.
Een forumbeheerder beschuldigen van het leveren van slechte TV en Internet is niet wat het moet zijn.
En vervolgens klagen bij de klantenservice van Caiway dat je niet op het forum kan komen is ook niet wat het moet zijn.

Ik denk dat je nog wat te leren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Speedmaster, werk jij bij Caiway? Het lijkt er wel op!!

O-)

Surfing John: Stap over naar ADSL en je bent van je problemen (met Caiway) af. Simpel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Miyamoto schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:55:

O-)

Surfing John: Stap over naar ADSL en je bent van je problemen (met Caiway) af. Simpel. 8)
Nee, en als je mijn reacties van de afgelopen dagen op tweakers door spit kom je er vanzelf achter wat ik wel doe.

Edit: zal je helpen:

Speedmaster in "Slecht presterend bedrijf, geen bonus"

[ Voor 12% gewijzigd door Speedmaster op 21-12-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
Miyamoto schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:55:

O-)

Kan pas per 15-4-2014 en dan inderdaad als een speer overstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

surfing john schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:31:
[...]

Dus inderdaad censuur.
Vanaf 1 oktober tientallen klachten gemeld, wegvallende Internet, constant slechte TV ontvangst.
Caiway meldt dit aan de kabelbeheerder Rekam = kastje muur spel.
Problemen worden niet opgelost.
Indien tegen de regels, geef dan een waarschuwing.
Voor de rest is het mij nu geheel duidelijk en wil ik verder niet inhoudelijk reageren.
Wat mij betreft mag dit Topic gesloten worden.
Goh, is het nou écht zo moeilijk? Het is denk ik al wel 10x gezegd, maar je blijft het maar negeren: het forum waar we het hier steeds over hebben is niet van Caiway!

Daarnaast heeft HighwayCaiway duidelijk uitgelegd waarom je deze ban hebt ontvangen (je hebt lopen spammen) en ik kan prima begrijpen waarom HighwayCaiway je deze ban heeft gegeven. Het heeft dan ook niets met censuur te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 21:41
surfing john schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:34:
[...]

Kan pas per 15-4-2014 en dan inderdaad als een speer overstappen!
Ik heb je gisteren via PB een helpende hand geboden, maar daar heb je tot op heden nog niet op gereageerd.

Het komt op mij over alsof je aan het bashen bent, en totaal niet geholpen wil worden met de situatie die je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:57

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wat dacht je van een simpele Cache en Cookie whipe?
Zo moeilijk is dat niet en helpt meestal :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Compizfox schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:00:
[...]

Goh, is het nou écht zo moeilijk? Het is denk ik al wel 10x gezegd, maar je blijft het maar negeren: het forum waar we het hier steeds over hebben is niet van Caiway!

Daarnaast heeft HighwayCaiway duidelijk uitgelegd waarom je deze ban hebt ontvangen (je hebt lopen spammen) en ik kan prima begrijpen waarom HighwayCaiway je deze ban heeft gegeven. Het heeft dan ook niets met censuur te maken.
Tja, getuige z'n reactie aan mij en jou en vele andere wil hij het gewoon niet begrijpen. Ik wens z'n volgende provider dan ook veel succes met zo'n klant...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:04
Precies. Hier wil ik dan ook geen woorden meer aan vuil maken.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.