DVD Speler

Pagina: 1
Acties:

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-03 14:34
Ik heb op pricewatch zitten loeren en heb een mooie gevonden voor een lage prijs: de AOpen DVD 1250 12x40 retail

heeft iemand ervaring met die DVD speler, zoals kwaliteit enzovoorts ?

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 10:50

J.apiooo

FWN

Je bedoelt vast en zeker de 1240??? Die heb ik in elk geval.... Echt een prima DVD Speler. Goed snel, alleen een beetje een herrieschopper. Echter... als je perse de speler regiovrij wil maken, dan moet je goed uitkijken, want volgens mij is er nog niet echt firmware voor deze specifieke speler uit.

Anders....... gewoon halen.. Ik heb hem nu 2 maanden en ben erg tevreden.

Jaap

Verwijderd

Ik ga nu een 1648 kopen hoor.

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 16:15 schreef J.apiooo het volgende:
Je bedoelt vast en zeker de 1240??? Die heb ik in elk geval.... Echt een prima DVD Speler. Goed snel, alleen een beetje een herrieschopper. Echter... als je perse de speler regiovrij wil maken, dan moet je goed uitkijken, want volgens mij is er nog niet echt firmware voor deze specifieke speler uit.

Anders....... gewoon halen.. Ik heb hem nu 2 maanden en ben erg tevreden.
Ik heb 'm ook... geen probleem hier. Ook die herrie waar je wel meer over hoort en leest valt best mee.
En trouwens die firmware... voor de crash was er een GROOT topic met de titel AOPEN 1240 regiovrij??? ofzoiets.
Maar je kan ook deze [topic=97400] ff checken. :)

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-03 14:34
ik ben een beetje een newbie in dat soort dingen maar wat houd dat regio gezeik dan in :?

ennuh, is deze versie firmware dan ?

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

regio houd in dat je bijv. geen amerikaanse of japanse films kan kijken omdat die in een andere regio zitten.
Amerikaanse films zijn goedkoper dan de ned. vandaar.Firmware is een soort bios van je speler.

Hoe zit het eigenlijk met DAE van deze speler is dat nog wat (moet min. 8x voor mij)
ik zit er namelijk aan te denken om ook zo'n ding te halen :) .
Pagina: 1