Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Yahoo Messenger inlog probleem

Pagina: 1
Acties:

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 15:23
Dit topic voelt ouderwets hier, maar goed.
Na een middagje Googlen en verschillende oplossingen te hebben geprobeerd ben ik toch een beetje ten einde raad. Het zit namelijk zo:

Gisteren kon ik nog probleemloos inloggen met beide accounts op Yahoo Messenger. Nu gaat het nog wel met ene account maar het andere account weigert. Daarop krijg ik de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vht6giR.png

Wat gek is gezien ik dus duidelijk een internet verbinding heb en ik wel met mijn andere account kan inloggen op precies dezelfde messenger.
Na wat browsen op de website van Yahoo kwam ik dit artikel tegen. Daarin wordt je doorverwezen naar een linkje waar je moet inloggen om zo de boel te kunnen resetten op je account. Echter wanneer ik wil inloggen krijg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VugNsbw.png

Ik moet dus plotseling een telefoonnummer opgegeven voor een sms/telefoon code? Ik heb nog nooit een telefoonnummer opgegeven en ben eigen van plan dat ook niet te doen.

Dus wat nu? Iemand een suggestie?

Ik maak gebruik van Yahoo Messenger versie 11.5.0.228. Dat is op het moment van schrijven de meest recente versie.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Telefoonverificaties zijn niet ongewoon, blijkbaar is dit het systeem. Misschien dat een bot of iemand geprobeerd heeft in te breken in je account, en dan gaat het op slot. Je kunt ook contact met Yahoo opnemen, maar is er een speciale reden waarom je geen telefoonnummer wilt gebruiken?

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 17-12-2013 23:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 15:23
Ik vind het niet prettig dat mijn telefoonnummer zomaar overal staat, dat is de voornaamste reden.

Inmiddels al contact opgenomen ja, het is namelijk lastig om hier zelf iets aan te doen vermoed ik zo. Ik kan die instellingen namelijk niet resetten op deze manier.

In ieder geval bedankt voor de reactie.