Onderstaande is een post van een van een ander forum met als datum 13-5:

Daarna weer een kwartier lang freezes. Zelf in bios. Videokaart (6570) eruit gehaald en via onboard geprobeerd te booten icm met geheugen in andere geheugenbank. Geen succes. Alles weer terug gezet zoals het erin zat toen ik het nieuwe geheugen erin heb gedaan. Hij kwam met systeemherstel van windows zelf. Inmiddels zit ik 10 min in windows en typ ik dit bericht maar ik denk dat de crashes wel weer gaan komen. Ik post dan wel weer maar heeft iemand ideeën?
Inmiddels heb ik nieuwe ram aangeschaft. Wederom 1x4gb. Ok, nieuwe ram erin. Ik kon weer booten en ging wat drinken halen maar toen ik terug kwam kreeg ik deze bsod:Ik heb sinds 2 weekjes random freezes en BSOD's. Ik heb gelijk memtest gedraaid maar die kon in eerste instantie niets vinden in 2 cycles. Toen dacht ik dat het aan mijn videokaart lag dus drivers opnieuw geinstaleerd met driversweeper in safe mode etc. Soms een dag niks en andere dagen 4 crashes op een dag.
Gister windows opnieuw gedaan en weer freezes. Memtest maar weer eens laten draaien en na 2 uur ongeveer 9000 errors. Het leek mij dus aan het ram te liggen. Vanochtend probeerde ik weer op te starten maar weer een freeze. Als ik nu probeer op te starten krijg ik geen beeld meer. Fans/lichtjes branden wel allemaal. Heb even bijgehouden wat ik vanochtend heb gedaan.
Ram eruit gehaald, wel biepjes maar geen beeld.
Ram er weer in, geen biepjes en geen beeld.
Verschillende ram sloten gebruikt. Geen beeld of biepjes.
Cmos batterij vervangen.
Monitor getest met laptop. Werkt, dus het ligt niet aan de monitor of kabels.
Geen beeld met keyboard, muis. Ook geen beeld zonder.
Geen beeld met DVI aansluiting videokaart.
Geen beeld met VGA aansluiting onboard.
Wat zou er aan de hand zijn? Wat kan ik nog testen? Ik dacht dat mn ram gewoon kapot was maar neig nu naar mn moederbord.
De errors die memtest aangaf. Is dat echt het geheugen zelf of zou het ook de geheugenbank kunnen wezen?

Daarna weer een kwartier lang freezes. Zelf in bios. Videokaart (6570) eruit gehaald en via onboard geprobeerd te booten icm met geheugen in andere geheugenbank. Geen succes. Alles weer terug gezet zoals het erin zat toen ik het nieuwe geheugen erin heb gedaan. Hij kwam met systeemherstel van windows zelf. Inmiddels zit ik 10 min in windows en typ ik dit bericht maar ik denk dat de crashes wel weer gaan komen. Ik post dan wel weer maar heeft iemand ideeën?