Als je inlogt op https://play.google.com/settings zie je daar je gekoppelde apparaten staan met de play store. Nu zie ik mijn oude telefoon, die ik niet meer heb, daar ook tussen staan. Al wat gegoogled e.d. maar nergens kunnen vinden hoe ik dit apparaat uit deze lijst kan verwijderen. Ook de FAQ van Google zelf is niet helder. Iemand enig idee?
Mijn oude HTC One X staat er nog tussen (heb nu een HTC One). Maakt toch niet uit, het is toch allemaal gekoppeld aan je gmail?
Die telefoon wordt nu getoond in Device Manager, ook op mijn app in Android. Ik kan mijn huidige telefoon dus niet selecteren.BPP schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:00:
Mijn oude HTC One X staat er nog tussen (heb nu een HTC One). Maakt toch niet uit, het is toch allemaal gekoppeld aan je gmail?
Wat bedoel je met ook? zie je meerdere devices?
is je nieuwe telefoon al aangemeld ? nee, meld je nieuwe telefoon dan gewoon aan
is je nieuwe telefoon al aangemeld ? nee, meld je nieuwe telefoon dan gewoon aan
Ik heb ooit eens contact gehad met Google over dit 'probleem'.
Zij kunnen niks betekenen. De toestellen blijven in je account staan. Vind het zelf allemaal erg vaag.
Zij kunnen niks betekenen. De toestellen blijven in je account staan. Vind het zelf allemaal erg vaag.
Hier wat screenshots.
De zichtbaarheid van oude telefoon heb ik dus niet zichtbaar gemaakt.

In de devicemanager blijft deze zoeken, kan uiteraard niks vinden maar mijn huidige telefoon selecteren kan ook niet. Geldt ook voor de app.
De zichtbaarheid van oude telefoon heb ik dus niet zichtbaar gemaakt.

In de devicemanager blijft deze zoeken, kan uiteraard niks vinden maar mijn huidige telefoon selecteren kan ook niet. Geldt ook voor de app.

Hoewel dit een oud draadje is toch nog een oplossing voor de mensen die dit probleem nog/weer hebben (ik had er ook last van).
De volgende stappen hebben bij mij het probleem verholpen:
1. Open Google Instellingen
2. Ga naar Beveiliging en zet "op afstand vergrendelen en wissen" uit
3. Ga via je APPARAAT instellingen naar apps en zoek naar Google Play Services
4. Klik op "ruimte beheren" en vervolgens "alles gegevens wissen"
5. Ga terug naar Google Instellingen en zet "op afstand vergrendelen en wissen" weer aan
6. Apparaat herstarten
Bij mij was na het opstarten het apparaat direct zichtbaar in de browser.
Misschien is dit antwoord al lang achterhaald, maar hopelijk helpt dit de mensen die dit probleem hebben.
De volgende stappen hebben bij mij het probleem verholpen:
1. Open Google Instellingen
2. Ga naar Beveiliging en zet "op afstand vergrendelen en wissen" uit
3. Ga via je APPARAAT instellingen naar apps en zoek naar Google Play Services
4. Klik op "ruimte beheren" en vervolgens "alles gegevens wissen"
5. Ga terug naar Google Instellingen en zet "op afstand vergrendelen en wissen" weer aan
6. Apparaat herstarten
Bij mij was na het opstarten het apparaat direct zichtbaar in de browser.
Misschien is dit antwoord al lang achterhaald, maar hopelijk helpt dit de mensen die dit probleem hebben.
Ik was aan het Googlelen en zocht ook dit antwoord, maar wat als je de telefoon niet meer in bezit hebt? Dan werkt bovenstaande oplossing niet.
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Topickaping is niet toegestaan. Open even een nieuw topic, aangezien de informatie inmiddels is verouderd / geüpdatet.Dothan schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:34:
Ik was aan het Googlelen en zocht ook dit antwoord, maar wat als je de telefoon niet meer in bezit hebt? Dan werkt bovenstaande oplossing niet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.