Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apparaat verwijderen uit Android Apparaatbeheer

Pagina: 1
Acties:
  • 18.754 views

• FicoF
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 02-05 12:26
Als je inlogt op https://play.google.com/settings zie je daar je gekoppelde apparaten staan met de play store. Nu zie ik mijn oude telefoon, die ik niet meer heb, daar ook tussen staan. Al wat gegoogled e.d. maar nergens kunnen vinden hoe ik dit apparaat uit deze lijst kan verwijderen. Ook de FAQ van Google zelf is niet helder. Iemand enig idee?

• BPP
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 07:55
Mijn oude HTC One X staat er nog tussen (heb nu een HTC One). Maakt toch niet uit, het is toch allemaal gekoppeld aan je gmail?

• FicoF
BPP schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:00:
Mijn oude HTC One X staat er nog tussen (heb nu een HTC One). Maakt toch niet uit, het is toch allemaal gekoppeld aan je gmail?
Die telefoon wordt nu getoond in Device Manager, ook op mijn app in Android. Ik kan mijn huidige telefoon dus niet selecteren.

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wat bedoel je met ook? zie je meerdere devices?

is je nieuwe telefoon al aangemeld ? nee, meld je nieuwe telefoon dan gewoon aan

Iperf

• CuBras
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 05-05 20:43
Ik heb ooit eens contact gehad met Google over dit 'probleem'.
Zij kunnen niks betekenen. De toestellen blijven in je account staan. Vind het zelf allemaal erg vaag.

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je kan ze wel hiden offcourse

Iperf

• FicoF
Hier wat screenshots.

De zichtbaarheid van oude telefoon heb ik dus niet zichtbaar gemaakt.

In de devicemanager blijft deze zoeken, kan uiteraard niks vinden maar mijn huidige telefoon selecteren kan ook niet. Geldt ook voor de app.

• Xcalibur_d
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-04 19:41
Hoewel dit een oud draadje is toch nog een oplossing voor de mensen die dit probleem nog/weer hebben (ik had er ook last van).

De volgende stappen hebben bij mij het probleem verholpen:

1. Open Google Instellingen
2. Ga naar Beveiliging en zet "op afstand vergrendelen en wissen" uit
3. Ga via je APPARAAT instellingen naar apps en zoek naar Google Play Services
4. Klik op "ruimte beheren" en vervolgens "alles gegevens wissen"
5. Ga terug naar Google Instellingen en zet "op afstand vergrendelen en wissen" weer aan
6. Apparaat herstarten

Bij mij was na het opstarten het apparaat direct zichtbaar in de browser.
Misschien is dit antwoord al lang achterhaald, maar hopelijk helpt dit de mensen die dit probleem hebben. :)

• Dothan
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 03-05 15:43
Ik was aan het Googlelen en zocht ook dit antwoord, maar wat als je de telefoon niet meer in bezit hebt? Dan werkt bovenstaande oplossing niet.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
Dothan schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:34:
Ik was aan het Googlelen en zocht ook dit antwoord, maar wat als je de telefoon niet meer in bezit hebt? Dan werkt bovenstaande oplossing niet.
Topickaping is niet toegestaan. Open even een nieuw topic, aangezien de informatie inmiddels is verouderd / geüpdatet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True