BIG problem HELP!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31
Ik zit dus met een groot probleem. Ik heb net een cely2 533 weten te bemachtigen maar nou werkt dat ding niet. dit zijn de specs.
-asus p2b met 1012 bios.
-cely2 533
-msi converter met voltage regeling. (ook asus geprobeerd maar werkt niet)
Bij 366@550 doet ie het perfect.

Hij doet het volgende.
Als je de power aan doet doet niks het schijven spinnen niet aan. Spanning staat er wel op want fans draaien. En het powerlampje kippert alsof hij in slaapstand staat. Geen biepjes helemaal niks. Ik heb alles al geprobeerd. geheugen wisselen enz. O en hij is nog niet overgeclockt.

Click hier niet

Verwijderd

Ik kan het mobo niet, maar ik denk dat je mobo de celeronII niet aankan.
Mijn oude mobo kon mijn Celeron 466 nog niet eens aan!

• reapher
Weet je dat zeker zijn er nog mensen met andere gedachtes

Click hier niet

Verwijderd

Een P2B kan zelfs een PIII aan dus ik denk niet dat dat het probleem is. Is de converter niet kapot want het lijkt alsof ie helemaal geen proc vind?

• reapher
nope converter werkt wel met een aopen ax63. dus das heel vreemd.

Click hier niet

Verwijderd

ASUS P2B Mainboard Series are featured with the latest Intel chipset -- the 440BX AGPset, to support a Front Side Bus of 100MHz which is 50% increase in system bus performance from a traditional 66MHz bus. ASUS P2B can support current Pentium®II processors running from 233MHz to 450MHz, and higher speeds in the future. ASUS P2B also include an anti boot-virus (TCAV ; TREND Chip Away Virus) BIOS which can protect your system from being infected by boot-type viruses during startup.
Lijkt mij van wel dus... maar het staat nergens heel duidelijk wanneer de "future" is...?

Verwijderd

en het mobo, weet je zeker dat dat nog goed is?

• reapher
Bedankt voor jullie posts maar het werkt. Het blijkt dat deze mobo geen voltage lager dan 1.8 volt aan kan. Dus ook niet doormiddel van de msi. Maar nu ik hem op 1.8 heb staan draait ie super. nu 112x8

Click hier niet

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:27
De asus p2b kan alleen een PIII katmai aan en geen coppermine en daar is de celly 2 op gebaseerd. Dus dit is waarschijnlijk gewoon een cpu die je mobo niet aan kan.

• reapher
Uhhh i mijn post hierboven heb ik al gezegt dat ie wel werkt alleen maar op 1.8 volt en niet lager omdat het moederbord dit niet kan

Click hier niet

Pagina: 1