Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 05:59
Ik denk dat met name mensen die op zoek zijn naar een Playstation 4 hier last van hebben, maar de webshop waar het hier om gaat verkoopt ook allerlei andere elektronica.

Ik ging vandaag op zoek om te kijken of er ergens een Playstation 4 te halen was. Op beslist.nl was een webshop (www.awcenter.nl) die blijkbaar tussen de 1 en 3 werkdagen Playstation 4's kan leveren.

Deze website lijkt een goede waardering te hebben (4,5 sterren van de 5) maar niets blijkt minder waar; de eerste 6 reviews zijn geschreven waarschijnlijk door de organisatie zelf want deze zijn allemaal enorm positief. De accounts waardoor deze reviews geschreven zijn gemaakt op de dag van de review zelf, en allemaal een dag na elkaar. De reviews van (echte) gebruikers wijzen echter het tegendeel aan. Mensen die niks horen van hun bestelling (en ja ze zijn zo slim geweest om al te betalen vooraf), de klantenservice is niet te bereiken. En de webshop heeft een apart uiterlijk; bij elk product staat een plaatje die van google geplukt lijkt te zijn.

Bij deze dus een waarschuwing om niks te bestellen bij AW Center. Op één of andere manier kan ik ineens Beslist.nl niet meer bereiken sinds ik heb geprobeerd een review over de webshop op Beslist.nl te schrijven.

Ik hoop dat Beslist.nl adequaat optreed en de website zo snel mogelijk uit hun register verwijdert, maar als ik de medewerker die ik via chat heb gesproken moet geloven zijn ze dat niet van plan, in plaats daarvan vertelde ze me dat ze de webshop zouden aanspreken hierop. Jaja... Dit krijgt nog een staartje en ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals door een collega al gemeld, wordt het allerminst gewaardeerd allerlei fora onder te spammen, hoe goed bedoeld ook.

Daarnaast wil ik je aanraden even dit te lezen:
Verwijderd in "AW Center betrouwbaar?"
Op deze manier ben je zélf namelijk net zo goed strafbaar bezig.

Dit topic is gesloten.