Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kabel management

Pagina: 1
Acties:

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
Recent had ik problemen met mijn pc die niet meer aanging. Ik heb mijn moederbord opnieuw aangesloten maar zit nu met een groot aantal los hangende kabels zie foto's zijn ze niet schadelijk zo los in de pc?

en tweede vraag ik heb een nieuwe videokaart gekocht 7870 ghz edition
welke vga kabls gaan daar in want ik heb er 2(met 2 los koppen) in hangen

voor foto's zie link
http://nl.hardware.info/f...s/271972-kabel-management

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Zolang de kabels niet in de ventilatoren komen, beperkt het maximaal je airflow in je kast. Je zou kunnen proberen om alle overbodige kabels in de lege 5,25inch bays te plaatsen.

Schadelijk is het op zich niet, zolang de koeling geen last van de kabels heeft.

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 15:48
Soms zie ik computers waarbij de kabels perfect zijn weggewerkt. Dat lukt mij helaas niet. Maar eigenlijk is dat alleen van belang bij een kast met window.

Met een gesloten kast hoef je er eigenlijk alleen maar voor te zorgen dat je kabels de airflow niet verhinderen en loszittende kabels niet in de fans terecht komen.

Mijn voeding is niet modulair, overgebleven kabels heb ik daarom wel tussen de backplate van mijn moederbord en de achterklep van mijn kast weggewerkt.

Maar, dit kan ook, zoals eerder gezegd, in een lege drivebay.