Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

C# MVC5 render content in string

Pagina: 1
Acties:

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:15
Ik heb een cms gebouwd waar mensen content kunnen beheren voor een webshop. Nu kunnen zij in een wysiwyg editor een pagina typen. Nu lijkt mij het handig dat zei de beschikking hebben tot een tag systeem waarmee zij bijvoorbeeld huidige product prijzen automatisch in de tekst kunnen laten genereren.

code:
1
2
{ProductPrice:12} ==> 12.00
{ProductDisplayName:12} ==> Acer Laptop 13 inch

Ik kan helaas niks vinden op google omdat ik niet weet hoe dit heet en waar ik op moet zoeken, kan iemand mij op weg helpen hier mee?

[ Voor 177% gewijzigd door jostefa op 17-12-2013 14:31 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:59
Ik zit je post 3 keer te lezen, maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt :?

Stiekem je post aanpassen he ;)

[ Voor 24% gewijzigd door InZane op 17-12-2013 15:39 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Maak gewoon afspraken zoals dat iets als {HUIDIGE_PRIJS} vervangen worden met de huidige prijs van een product en replace deze string in de opgeslagen tekstblokken met de prijs.

https://niels.nu

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
jostefa schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:27:
Ik kan helaas niks vinden op google omdat ik niet weet hoe dit heet en waar ik op moet zoeken, kan iemand mij op weg helpen hier mee?
Je wil dus eigenlijk je eigen template taal maken/gebruiken. De eenvoudigste ( maar ook beperkte ) variant is inderdaad gewoon simpele substitutie toepassen zoals Hydra aandraagt.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:15
Dat is inderdaad mijn werkwijze in php. Maar het zou toch helemaal mooi zijn wanneer je meer parameters kan opgeven om in pagina's die geen relatie tot een product hebben toch bepaalde variabelen dynamisch op te laten halen.

Het zal er op neer komen dat ik mijn eigen html helper moet schrijven. Maar ben benieuwd of dit een naam heeft of dat er al zoiets bestaat wat hier op lijkt, wat ik gebruiken ter inspiratie.

Edit: Openings post proberen te verduidelijken

[ Voor 35% gewijzigd door jostefa op 17-12-2013 14:35 ]

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Je zou natuurlijk kunnen kijken naar http://razorengine.codeplex.com/ of eender welke andere template engine

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1