Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Tabel onnodig breed -> horizontaal scrollen

Pagina: 1
Acties:

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
nieuws: Outlook is de snelst stijgende technologiezoekterm bij Google

De tabellen in dit nieuwsartikel zijn onnodig breed waardoor je op responsive horizontaal kan scrollen, zonder toegevoegde waarde. Beter zou het zijn als de tabel zich aan de breedte van het scherm aanpast. Bij langere items in de tabellen, bijvoorbeeld "Snelst stijgende zoekopdrachten gerelateerd aan nieuwe technologie" zou dan een (of meerdere?) line-break(s) kunnen hebben.

Bla bla bla...

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Of de redactie moet ze gewoon niet onnodig breed maken..

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

_David_ schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:07:
Of de redactie moet ze gewoon niet onnodig breed maken..
(Reagerend als user)

Op een desktop-PC zou ik het dan weer lelijk vinden als iedere tabel een andere breedte heeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Elfjes
  • Niet online
maak ze gewoon de breedte van de beschikbare ruimte in de article-div

Bla bla bla...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

imo had een gewone lijst in dit specifieke artikel ook volstaan in plaats van een tabel ;)

Intentionally left blank

• Elfjes
  • Niet online
dan nog denk ik dat tabellen zich meer zouden moeten schikken naar de breedte van het device, en alleen een uitzondering gemaakt moet worden voor de tabellen waarbij dat niet kan.

Bla bla bla...

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik kom op Windows Phone vast te zitten in die tabel, zodra het hele scherm gevuld is met die tabel kan ik niet meer omhoog of omlaag scrollen, alleen nog maar horizontaal
Pagina: 1