Officiele Windows ISO's van Microsoft website afhalen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 18:58
Goedemiddag,

Door een collega heb ik gehoord dat het mogelijk is om vanaf de Microsoft website officiele ISO's te downloaden van Windows XP, Vista, 7, 8. Deze zijn natuurlijk niet geactiveerd.

Volgens hem kom je niet zomaar op de pagina, daarvoor moet je goed rond klikken om er te komen.
Nu ben ik weer thuis en ging er op zoek naar maar tot dus ver weet ik niet echt hoe hij het voorelkaar heeft gekregen.

Als dit verhaal klopt, is het mogelijk dat iemand mij hiermee kan helpen :)

Met vriendelijke groet,

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 18:58
Niet mogelijk zonder de inlog erbij?

Volgens deze website kan je het wel doen. Alleen geven ze zelf geen link ernaar toe, maar wel download links.

http://techverse.net/down...rosofts-official-servers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat vertelde Google je toen je ging zoeken? Als je een technet abo hebt kun je daar op inloggen. :)
Nieuwe Technet abo's zijn niet meer af te sluiten, omdat MS er mee gaat stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Wat altijd een mogelijkheid is, is dat je de iso van een andere partij binnenhaalt en de integriteit controleerd door de sha1 van de gedownloade iso te vergelijken met een originele iso van microsoft.
Op deze site kun je alle originele iso's vinden (volgens mij niet te downloaden zonder inloggegevens) en de sha1 waardes inzien:
MSDN: MSDN Subscriber Downloads

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:04
Ik heb zelf een Technet account en ik kan je vertellen dat je zonder inloggen wel degelijk kan downloaden, als iemand je met een abo je de links maar geeft :)
Pagina: 1