Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] paginanummering kapot

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
De puntjes tussen de paginanummers ontbreken bij mij ineens als er niet veel pagina's zijn.
Zowel op chrome desktop als mobile.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/fe1df7.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door DarkShadow16 op 17-12-2013 13:11 . Reden: Nu met werkende screenshot ]

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Dat is geen bug maar een feature ;) Indien er geen pagina's tussen zitten hoeven er toch ook geen puntjes getoont te worden ...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:37

DukeBox

loves wheat smoothies

Zit er tussen 1 en 4 dan geen pagina 2 en 3 ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Inspector schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:28:
Dat is geen bug maar een feature ;) Indien er geen pagina's tussen zitten hoeven er toch ook geen puntjes getoont te worden ...
Ik denk dat er gedoeld wordt op het feit dat er, wanneer er sprake is van meerdere pagina's, maar onder tien, er geen puntjes staan en bij alles boven de 10 pagina's wel;

Dus geen puntjes bij:

[1] [3]
[1] [10]
etc.

En wel bij:

[1]...[11]
[1]...[23]
etc.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ah op die fiets. Dat komt omdat daar in de desktop grade [1] [2] [3] [4] [5] staat en dat wordt op grade D dus [1] [5] terwijl als er bij grade A [1] ... [18] [19] [20] staat hij wel netjes [1] ... [20] toont in grade D. Toch iets om even naar te kijken dus :) thnx

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:37

DukeBox

loves wheat smoothies

Hoop wel dat het snel wordt opgelost.. want mijn ocd speelt hier flink op ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1