Heb hier een duur toetsenbord van PREH (240 euri) waar 3 toetsen de geest begeven hebben. Na onderzoek blijk dat net voor de 3 toetsen een stuk van de geleidende baan defect is. Na wat gegoogle gevonden dat ik conducting silver (geleidend zilver) nodig heb om dit te repareren. Dit heb ik ook gevonden als pen en in flacon. Pen is dan ruim 25 tot 50 euro en het flacon is net 5 euro. Dit zou ik dan Waarschijnlijk met een penseel op moeten brengen, maar ik kan nergens een goede handleiding vinden.
Heb na wat gegoogle iemand gevonden die daarmee de L1 bruggen van een AMD XP heeft verbonden om deze te kunnen overkloken (wat ik met een potlood gedaan had), maar nergens een handleiding of opmerking of dat ook met het flexibele plastic binnenleven van een toetsenbord kan.
Iemand hier al ervaring mee?
Heb na wat gegoogle iemand gevonden die daarmee de L1 bruggen van een AMD XP heeft verbonden om deze te kunnen overkloken (wat ik met een potlood gedaan had), maar nergens een handleiding of opmerking of dat ook met het flexibele plastic binnenleven van een toetsenbord kan.
Iemand hier al ervaring mee?
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.