Onlangs ondervind ik hevig batterijverbruik door de Klok-applicatie die standaard op de telefoon is geïnstalleerd. Deze app is dus ook niet verwijderbaar, ik heb geen alarm ingesteld of iets dergelijks. Toen ik nader keek, bleek dat hij heel lang in de 'wakker blijven' stand blijft hangen toen ik op het verbruik van de app klikte. In dit geval betekent het als ik nu mijn telefoon nauwelijks gebruik, de telefoon zo'n 12 uur meegaat. Terwijl voor dit fenomeen ik makkelijk 36 uur met de batterij kon doen, waarbij ik hem flink gebruikte. Dus hier klopt echt iets niet.
Ik heb een reset overwogen van het systeem, maar ik vroeg me af of hier iemand misschien een alternatief heeft dat het probleem zonder al te veel heisa oplost. Ik heb al op flink lopen zoeken op internet, maar ik vind niemand met eenzelfde of soortgelijk probleem.
Hier een screenshot, na 3 uur inactief zijn is er al 20% verbruikt:
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb een reset overwogen van het systeem, maar ik vroeg me af of hier iemand misschien een alternatief heeft dat het probleem zonder al te veel heisa oplost. Ik heb al op flink lopen zoeken op internet, maar ik vind niemand met eenzelfde of soortgelijk probleem.
Hier een screenshot, na 3 uur inactief zijn is er al 20% verbruikt:
Alvast bedankt voor jullie hulp!