iPad of iPhone kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysticwizard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 17:07
Mijn vader wil voor nieuwjaar per se een ipad kopen omdat mijn moeder zegt dat ze voor school apps wil gebruiken ( ze geeft les in het middelbaar). Nu vraag ik mij sterk af als ze deze ipad wel vaak zal gebruiken. Spelletjes, muziek, films,.. gaat ze allemaal niet gebruiken.Ik denk hooguit enkele apps voor school en als het meezit eens een app om te koken. We hebben hier al 2 computers thuis dus ik denk dat ze eerder daar daar zal kijken om zulke dingen op te zoeken. Buitenshuis zie ik haar die ipad overigens al helemaal niet gebruiken.

Nu heeft ze ook heel dringend een nieuwe gsm nodig en ik vroeg mij af als het gewoon niet slimmer is om een iphone (4s of 5) te kopen in plaats van een ipad. Daar kan ze toch ook alle apps op installeren? Welliswaar een kleiner scherm maar ze heeft dan weer het voordeel dat ze ook kan bellen met een nieuwe gsm...

zou iemand mij de grote voordelen opsommen van zo'n ipad voor het gebruik van mijn moeder want ik ben niet zo'n ipad expert... Bedankt alvast!

[ Voor 7% gewijzigd door mysticwizard op 16-12-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 22:20

Barrycade

Through the...

Je haalt nogal wat termen door elkaar, maar ik denk dat jullie bijna niet meer om gaan kijken naar de pc's na het aanschaffen van een tablet/ipad.

Voor surfen en mail checken heeft zo'n ding 100% meerwaarde. Telefoon is te klein om dat soort dingen (veel) op te doen.

Dus gewoon een ipad kopen en een willekeurige telefoon.

[ Voor 26% gewijzigd door Barrycade op 16-12-2013 20:13 . Reden: Iets te snel verzonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-09 20:48

TommieW

Numa numa.

Apps laat je als docent makkelijker zien op een tablet, dan op een mobieltje.

Waarom eigenlijk een iPad/iPhone, en niet een Android device?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysticwizard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 17:07
Excuses ik heb mijn bericht aangepast, het was nogal warrig opgesteld ;) Ik vind het nogal een moeilijke keuze want het zijn niet zo'n pc experts.. :p

Verwijderd

Ik zou de ipad nemen. Hier kun je en iphone apps en ipad apps op installeren. Sommige apps werken namelijk alleen op de iPad. Dus mijn advies neem een iPad en een goedkopere android telefoon?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TommieW schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:15:
Waarom eigenlijk een iPad/iPhone, en niet een Android device?
De keuze tussen iPhone of Android telefoon is erg persoonlijk. De keuze tussen iPad of Android tablet is wmb heel simpel: De iPad. Dat ding loopt mijlen voor op Android tablets zowel op het gebied van specificaties en gebruikersgemak terwijl de iPad nauwelijks duurder is.

De iPad en iPhone gebruik je in de praktijk echt voor andere dingen. Wil je ma het vooral thuis en op school gebruiken om gemakkelijk en snel te kunnen surfen of e-mailen? Neem de iPad. Wil je ma gewoon een goede telefoon voor onderweg, voor Whatsapp, voor muziek en voor mobiele appjes om onderweg snel je banksaldo te checken: Kies dan de iPhone.

🌞🍃

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Ik heb m'n moeder voor haar 80-ste verjaardag een iPad 4 gegeven; ze is er de hele dag mee in de weer en gebruikt haar (senioren) PC niet maar. Nog goedkoper dan een iPhone ook, dus mijn advies zou een iPad zijn; erg gebruikersvriendelijk, vooral voor mensen die in meer of mindere mate digibeet zijn. Ik heb niets tegen android, ik heb een Note, maar voor niet tweakers is iOS echt vreindelijker vind ik. Bovendien zijn iPads uistekend gebouwd en hebben daardoor in mijn ogen een goede prijskwaliteit verhouding, dat weer in tegenstelling tot de iPhone. Allemaal mijn mening hoor, ken zat mensen die het anders zien, maar je ziet maar weing iPads stof verzamelen.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik zou beide aanschaffen. Een Ipad is niet zo duur meer. Zeker als je via het onderwijsprogramma aanschaft. En een Iphone 4s is ook niet duur meer.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• DASC
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-04-2023
Ik zou een iPad mini kopen, klein, licht, mooi en je kan er alles meedoen als je 3G hebt, of je moet altijd WiFi hebben. oOo

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Je kan er niet mee bellen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Wel. http://www.skype.com/nl/, http://www.apple.com/nl/mac/facetime/ :9

Nee, je kan er inderdaad niet klassiek mee bellen, en maar goed ook. Zie je jezelf als met een iPad tegen je oor rondlopen... :+

[ Voor 23% gewijzigd door Darkstar op 19-12-2013 15:52 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik zou eens beginnen met de vraag welke apps ze wil gebruiken en wat ze daarmee wil doen.

En het zou inderdaad niet de eerste digibeet zijn die zijn computer daarna nooit meer gebruikt :)

[ Voor 53% gewijzigd door Lethalis op 21-12-2013 09:39 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1