[FEAT] Filter op SA-CD onder Blu-Ray spelers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Binnen het aanbod van optische spelers van de categorie
Beeld en geluid >> TV en home cinema >> zou ik graag makkelijk een Blu-Ray speler vinden die ook SACD kan weergeven. Dat is een gat in de markt, want na een aantal dagen zoeken kan ik nergens op internet een goed filter kunnen vinden bij verschillende webshops. Aan tweakers de eer als eerste te zijn om het te implementeren ;)

Zoeken op "sacd" levert ook niet een goed resultaat: er worden ook producten weergegeven waar "sacd" in het geheel niet voor komt. Bij de producten die het wel ondersteunen, staat het er niet bij, of in de eigenschappen, maar in elk geval niet in het filter onder "Optische Drive Type". Ik heb al wat verbeteringen via de geijkte weg gesubmit.

offtopic:
De links naar de pw cat.'s worden niet herkend/geparsed door React

Verzoek dus om het filter uit te breiden met SACD/SA-CD/Super Audio CD (take a pick).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De optie SACD heb ik bij dezen toegevoegd, onder Optische drive type. Ik zal morgen sowieso nog even naar dat filter kijken, die is hier en daar incompleet (of helemaal niet) ingevuld. Ook ga ik het filter daarboven (schijftype) dan verwijderen, die is dan overbodig.

Ik ben de 6 populairste merken afgegaan en van deze de producten gecheckt of deze SACD ondersteunen, waardoor je nu deze lijst krijgt: http://tweakers.net/categ...XRZYo6SVbSSuYmZqVJsbW0tAA Mocht je nog meer hebben gevonden, laat dit dan weten in dit topic of het meldpunt :)

Edit: Wat betreft je opmerking over de URL's die niet geparst worden, dat zit er inderdaad niet in. Wat mij betreft mag je een topic aanmaken in Lieve Devvers hierover :)

[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 17-12-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Jij bent een baas :) _/-\o_

Oppo heeft het op alle modellen courante modellen: http://tweakers.net/price...IV9JRKkhMTw3OrEpVsjI1qAUA

pricewatch: Cambridge Audio Azur 752BD

De opvolger van de Pioneer BDP-150: pricewatch: Pioneer BDP-160-K

Marantz: http://tweakers.net/price...NUdJRKkhMTw3OrEpVsjI1qAUA

Nu mis ik wel DVD Audio :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Done. En is DVD Audio niet gewoon een DVD met videoclips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Glaanie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:05:
Done. En is DVD Audio niet gewoon een DVD met videoclips?
Nee, dat is het niet.
Wikipedia: DVD-Audio

DVD staat voor Digital Versatile Disk he, niet voor Digital Video Disk ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

DVD-Audio staat er ook bij. De enige kennis die ik heb/had van DVD-Audio is een muziek DVD uit mijn collectie, waar het DVD-Audio logo op staat. Maar in mijn DVD speler zie ik gewoon een menuutje waar ik kan kiezen uit de clips die erop staan. Maar ik lees op Wikipedia dat er ook hybride DVD-Audio/Video bestaan, dat zal dit wel zijn :p Weer wat geleerd :)

De specificatie en filter voor Schijftype heb ik verwijderd, omdat deze overbodig is met Optische Drive Type. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle geprijsde BR/DVD spelers na te lopen of deze SACD en/of DVD-Audio ondersteunen. Als het goed is zou alles nu compleet moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Een baas en een held! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Afbeeldingslocatie: http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/3/7/3/9/5/9/aww-shucks-88052547296.jpeg
Pagina: 1