Toon posts:

2 of 3 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zie op het moment een beeldscherm dat ik wil gaan aanschaffen maar ik twijfel om er 2 of 3 te kopen.
Het feit dat ik een brezel in het midden heb zal mij erg hinderen. Niet perse tijdens het produceren, maar tijdens het gamen. Een shooter lijkt mij onmogelijk met de balk in het midden, vandaar dat ik de 3 schermen overweeg.

Wat zijn jullie ervaringen met zo'n soort setup?
De schermen zijn 23,6 inch, LED, van het merk Samsung.
Ik gebruik een i7 860 met GTX 770 Lightning als dat relevant is.

Bedankt voor jullie input!

Mvg Ting

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-02 11:07
Zoek op Eyefinity en je vindt een hoop topics hierover. Er is ook een multimonitor topic.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Eerlijkgezegd denk ik niet dat je goed kunt gamen met een gtx770 en 3 monitoren.

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:14
GTX 770 met 3 monitoren gaat perfect.

Ik heb zelf ook 3 monitoren, echter vind ik eyefinity voor shooters gewoon echt niet fijn.

ik persoonlijk zou wel 3 monitoren aanschaffen, echter absoluut niet voor het gamen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-02 11:07
Gaat prima. Ik heb het ook op een Ati HD6950 gedaan. Je zal je settings iets moeten verlagen, maar je krijgt er wel wat voor terug. Let wel dat het ontzettend wisselend is hoe games ermee omgaan. FC3 gaat bijvoorbeeld goed, maar is het FOV niet helemaal aangepast. StarCraft 2 ondersteunt het weer niet vanwege zogenaamd oneerlijk voordeel (maar een high-end VGA-kaart mag dan wel die meer als drie schermen kost...).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.