Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upgrade advies nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om de Asus N76VB T4046h aan te schaffen, maar ben van plan om daar direct een aantal aanpassingen aan te doen. Ik denk dat ik een 240GB crucial M500 SSD schijf erin zal doen, maar wil ook graag 16 GB ram in plaats van de standaard 6 GB. Ik heb echter geen idee waarop ik daarbij moet letten. Kan iemand mij daar wat advies voor geven?

Ik ga de laptop onder anderen gebruiken voor CAD en 3D renderen.

Tevens vraag ik me af of ik nog wat kan met de 6GB die eruit komt en die ik dus nooit ga gebruiken. Vind ik toch zonde namelijk.

Alvast bedankt!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Waar moet je dan op letten? Is toch kwestie van erin klikken/schroeven en klaar. Die 6GB kun je altijd proberen te verkopen op marktplaats of geven aan een vriend/familie die een RAM upgrade nodig heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Excuus, ik bedoel welk soort ram ik moet kopen. Welk merk, snelheid, etc. Waar moet ik op letten?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Probeer uit te vinden welk type ram er in de n76 zit en zoek eenzelfde soort setje. Volgens mij willen de meeste sodimm reepjes ram wel draaien tegenwoordig.
Kijk hier eens zou ik zeggen: http://tweakers.net/categ...gh3OHYMh668P_fnuvIeVuplA8

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
In mijn N56 zitten gewoon sodimm 1600mhz reepjes erin. Ik denk in de N76 ook. Merk maakt niks uit.

[ Voor 6% gewijzigd door lucash op 17-12-2013 00:45 ]