Ik ben op zoek naar een goede bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering voor het programmeurscollectief waar ik deel van uitmaak.
Ik heb o.a. hier wat info ingewonnnen.
En de prijzen liggen overal rond de 100 p.j. en zelfs al kost het significant meer (100%) dan zijn dit bedragen waarbij prijs van ondergeschikt belang is aan kwaliteit en service
Er lijken 4 aanbieders in NL actief te zijn:
Omdat ik er zelf echter vrij weinig van af weet wil ik het graag via een tussenpersoon doen zoals bijvoorbeeld Meeus.
Wat ik eigenlijk van jullie wil weten is kan ik dit beter via een tussenpersoon regelen (tips) of direct bij de corporaties afsluiten en welke van de 4 aanbieders is het minst ziek/corrupt? (ideologie is bij ons belangrijk en daarom hebben we bijv een Triodos rekening)
Iemand die me in de juiste richting kan wijzen?
Ik heb o.a. hier wat info ingewonnnen.
En de prijzen liggen overal rond de 100 p.j. en zelfs al kost het significant meer (100%) dan zijn dit bedragen waarbij prijs van ondergeschikt belang is aan kwaliteit en service
Er lijken 4 aanbieders in NL actief te zijn:
- Rabo/Interpolis, waar ik principieel op tegen ben
- Reaal (liever niet)
- Centraal Beheer (dedicated verzekeraar)
- ING (liever niet)
Omdat ik er zelf echter vrij weinig van af weet wil ik het graag via een tussenpersoon doen zoals bijvoorbeeld Meeus.
Wat ik eigenlijk van jullie wil weten is kan ik dit beter via een tussenpersoon regelen (tips) of direct bij de corporaties afsluiten en welke van de 4 aanbieders is het minst ziek/corrupt? (ideologie is bij ons belangrijk en daarom hebben we bijv een Triodos rekening)
Iemand die me in de juiste richting kan wijzen?
[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 16-12-2013 16:04 ]