Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwarring naam SSD in mSATA review

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
In reviews: Msata-ssd's: klein van stuk, groot in prestaties? worden ook Samsung SSD's getest. Het was mij door de gehele review heen eigenlijk niet duidelijk dat het bij de geteste Samsung SSD niet ging over een Samsung 840 EVO mSATA editie, waardoor ik in de veronderstelling was dat het over de gewone 840 EVO ging. Kan dat wellicht verder aangeduid worden?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
We hebben een complete review over msata-ssd's, wat zowel in de titel als de inleiding staat en waarbij bovendien ook nog eens de msata-variant van de Samsung-ssd is gekoppeld (http://tweakers.net/produ...series-evo-msata/reviews/). Lijkt mij erg duidelijk waar de review over gaat toch?

Verwijderd

Het zou natuurlijk best logisch geweest zijn als er ook een normale sata600 bij gezeten had, om na te gaan om de prestaties van de msata hetzelfde zijn als de sata600 modellen. Immers, dat is toch de reden van de review?

Die vergelijking met normale sata600 modellen mist...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:51:
We hebben een complete review over msata-ssd's, wat zowel in de titel als de inleiding staat en waarbij bovendien ook nog eens de msata-variant van de Samsung-ssd is gekoppeld (http://tweakers.net/produ...series-evo-msata/reviews/). Lijkt mij erg duidelijk waar de review over gaat toch?
Wat AHBdV zegt; het zou - juist gezien de titel - een vergelijk kunnen zijn met het reguliere Samsung EVO model, dus in die zin zou je ook kunnen denken - wat ik nog niet eens dacht - dat het de normale 840 EVO is.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 16-12-2013 21:39 ]