Ik ben sinds kort in het bezit van een Chromecast en nu wil ik netflix via mijn ipad afspelen op mijn chromecast. Alles werkt prima en streams starten ook gewoon maar nadat ik mijn ipad in standby zet lijkt het wel of de ipad de verbinding met de chromecast totaal kwijt is. Ik kan namelijk niet meer de huidige film of serie die ik aan het bekijken ben pauzeren of verder afspelen. Zijn er toevallig meer mensen die dit probleem ook hebben?
Implementatie chromecast in iOS is minder goed vergeleken met die op Android. Sluit netflix app volledig af, start em opnieuw. Nu zal er bovenin een blauw balkje verschijnen met wat je op dat moment aan het afspelen bent.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Inderdaad met mijn android tablet heb ik namelijk nergens last van. Had ook gemerkt dat nadat ik de app opnieuw opstartte het wel weer werkte, maar ik had eigenlijk gehoopt dat er een andere oplossing voor is.
Nee, alleen wachten op een update van de Chromecast software voor iOS. Maar ja, Apple vs. Google..
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas