levering PS4 door Saturn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobbelbeest
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-03 14:56
Twee weken geleden bood Saturn nog de PS4 versie van COD Ghosts aan voor ronde 43 euro dus meteen besteld; op de site stond dat het uit voorraad leverbaar was. Tot nu niets ontvangen en ze hebben het product ook van hun site gehaald. Zogenaamd leveringsproblemen maar verder is-ie in elke winkel te krijgen.
Op mail en navraag bij helpdesk wordt niet gereageerd.
Heeft iemand anders ook deze ervaring met de 'klantvriendelijkheid' van deze winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met Saturn, maar hoe helpt dat je case als ik (of iemand anders) dat wel zou hebben? :)
Ik zou ze gewoon concreet vragen wanneer jij je game gaat krijgen en als je het antwoord niet bevredigend vind je geld terug laten storten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 13:52
Hier precies hetzelfde probleem met 2x BF4 voor de PC... op moment van bestellen gewoon op voorraad... echter daarna blijft het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet dit even door naar het Shopping Forum, omdat het hier meer gaat over aankoopprocessen dan prijsvergelijk :)

PW > SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Ook hier wacht ik nog op mijn bestelling (AC: Black Flag, PS4) van 4-12-2013.
Niks over weer gehoord. Heb vanochtend een Service request aangemaakt, ben benieuwd hoe snel dit opgepakt wordt. Leuk die prijzen van 42 euro inc. verzending maar duidelijkheid over de levertijd zou fijn zijn. Er stond op moment van bestellen een levertijd van 1-2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:29
Webshop magazijn is apart van Winkel voorraad dus dat 't langer kan duren is niets vreemds..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Hier staat een berichtje over saturn:
http://www.budgetgaming.n...nneer-komen-je-games.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 14:27
Ook in het Gran turismo 6 topic kun je nog het 1 en ander terug vinden van de service van mediamarkt/saturn.
Pagina: 1