Toon posts:

Heb ik weer, OC een Athlon, Alles stabiel, UT, koe, behalve de internet exp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai, heb hier in het inmiddels verrekte koude weer een Athlon700@770 draaien op FSB110(standaar koeling :( ) Draait, met IO voltage van 3,3 naar 3,48V en Proc. Voltage van 1,6 naar 1,72V (tja, Athlons moet je per 5FSB gewoon 0,05V boosten :( ) op systeem 27C en Proc. 43C (aldus VIA) Alles draait stabiel, maar zodra ik overclock crashed Internet Explorer om de 15 minuten, vaag, "door een interne fout wordt een van de vensters gesloten." Mijn moeder wordt hier beetje ziek van geloof ik, maar WAAROM draait ALLES stabiel en IEXPLORE niet? (ik weet toch zeker dat het door OC'en komt, als ik hem weer op 700 zet is alles weer normaal)
En dat terwijl ik het puur uit liefde voor DPC doe... :)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ja..ik weet het ook niet. Moet je misschien windows eens installeren op de overgelockte snelheid, misschien doet hij het dan beter (het blijft een raar iets, dat windows)

nog een vriendelijk verzoek: maak je topics iets korter. Als ik een lange topic zie staan weet ik al gelijk dat 'ie van jou is....klein beetje irritant

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:46

admiral866

The King Personality Disorder

ja, doh z'n naam staat er ook bij.
Dan weet ik het ook.

Verwijderd

LOL! het is een gewoonte van me, een slechte trouwens.. kan niet samenvatten

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Hmm, dat heb in nou ook.

Athlon700@820 [700core/117FSB/1,8V] met GW VOS32+ cooling [ :) ]. Met om de haverklap precies hetzelfde gezeur van die interne fouten en gesloten vensters [sluit ze dan, en kan ze daarna gewoon weer openen..?].

Waar ligt dat aan [misschien dat IE 5.5 wel goed gaat?]

Of is IE gewoon een van de eerste dingen die gaat lopen zeuren als je niet 100% stabiel loopt? Een nieuwe soort stability-test: gewoon 4 uur gaan zitten surfen en als'ie niet vastloopt loopt alles stabiel. ;)

Verwijderd

Netscape Navigator !!!!!!!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Netscape?

Volgens mij is er niets zo instabiel als Netscape onder win98.

Houdoe

Verwijderd

Ik kan op die manier wel zo lang als ik wil UT'en, maar IExplore, neeeeee hoor

Verwijderd

Athlon 800 niet overgeclocked, want ook bij mij begon iexplorer te miepen. Trouwens ook bij m'n videokaart en m'n ramgeheugen kreeg ik een subtiele hint met m'n fikken overal vanaf te blijven.
Pagina: 1