Did you try turning it off and on again?
gyazohttp://gyazo.com/b53592e7e479323b1c6d7eb005b45192
brede micro ATX : pricewatch: Asus Republic Of Gamers Maximus VI Gene
gyazo
het laatste boorgat zit boven de MPCIE COMBO II (zie je heel klein, valt mij nu pas op)
volgens mij werkt het zo
[ Voor 65% gewijzigd door S3nz op 25-12-2013 12:43 ]
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)
Dit is mijn manier, weet niet of het altijd klopt maar ik heb er tot nu toe nog geen fouten mee gemaakt.
Althans, op die ene keer na dat het helemaal geen atx kast bleek te zijn
Veder ziet de casemod er leuk uit, ben benieuwd naar het resultaat!
[ Voor 8% gewijzigd door Daan199269 op 25-12-2013 13:18 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Jochemd13 op 26-12-2013 19:53 . Reden: Spelling foutje ]
Tja ik heb een beetje een probleem. Ik kan erg weinig door mijn leeftijd. Maar ik zal zeker een keer mijn pc gaan moddenVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:54:
@jochemd13
Tnx!!! Morgen heb ik denk ik wel een update klaar. Als je je eigen case gaat modden, alvast succes!!!
[ Voor 14% gewijzigd door Jochemd13 op 26-12-2013 20:16 . Reden: Aaaarg nog een spellingsfout ]
Tja met een paar spuitbussen en afplaktape kom je een heel eindJochemd13 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 20:13:
[...]
Tja ik heb een beetje een probleem. Ik kan erg weinig door mijn leeftijd. Maar ik zal zeker een keer mijn pc gaan modden
Verwijderd
Bezoek is een kringloop in de buurt, zal vast wel iets staan van een leuke kast, voor een paar euros (ervaringsdeskundige, doe veel vrijwilligers werk bij dat soort dingen)
die bij mij in de buurt hebben dat niet, ik bedenk me ook net dat ik nog een oude heb staan, maar nog geen plannen, maar bedankt voor de tipVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:44:
lessermoldx
Bezoek is een kringloop in de buurt, zal vast wel iets staan van een leuke kast, voor een paar euros (ervaringsdeskundige, doe veel vrijwilligers werk bij dat soort dingen)
Bij de kringloop bij ons in de buurt zit soms aleen maar wat geluidsapparatuur geen pc's ofzo, Als ze er wel zijn is het een pentium4 (socket 487 478) Met 2 gig ram voor 150 euroVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:44:
lessermoldx
Verwijderd
Ik kan je nu al vertellen dat zeer weinig hardware fabrikanten interesse zullen hebben in een beginnende casemodder. Je zult eerst een paar eigen projectjes gedaan moeten hebben, op meerdere internationale fora posten en een goed plan hebben voordat je aan je casemod begint.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:33:
@LessermoldX
Ik heb geen idee wat voor hardware er in komt, heb wel wat hardwarefabrikanten benaderd alleen ik wacht nog op reacties.
Ben benieuwd naar jouw mod (nadat je ideeën hebt bedacht en uitgewerkt en een case hebt).
Verwijderd
Die zit in drachten bij het industrieterrein (niet aan de a7)
Maar of er een complete pc ligt hangt af van wat er binnenkomt,
Maar is leuk om rond te sneupen naar wat oude hardware/koelers/fans/psus etc
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 10:33 ]
8700K @ 5.2 1080 @ 2180 full custom loop
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Alleen is de locatie van je window jammer. Je kijkt nu voornamelijk tegen je harde schijven aan terwijl dat juist is wat je wilt ontwijken met een windowed kast.
gheheh 2 dagen geen update en dan al zeurenJochemd13 schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:05:
Wanneer komt er weer een nieuwe update? Ik verheug me er al op
Keep up the good work!
Gelukkig waren de zwarte en de blauwe spuitbussen daar wel goedVerwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:56:
@Jochemd13
Het is een beetje slechte reclame maar oké, de spuitbus heb ik gekocht bij de HEMA. Dit wil niet zeggen dat al hun spuitbussen anders zijn qua kleur, alleen de rode (in mijn geval) wel.
People as things, that’s where it starts.
verder, nogsteeds een leuke mod voor een eerste keer
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)
Voor de rest ziet het de netjes uit.
Ik heb nog wel wat oude hardware...
Nog wel een vraagje: Hoe heb je de plaat plexiglas vastgemaakt aan het zijpaneel?
Maar nog steeds niet blij dat er geen hardware in komt
Leuk gedaan, hij is alleen niet mijn stijlVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:14:
Update!!!! (en wat voor één...)
De casefeet niet gemaakt van alu, maar van een cd-speler afgehaald die we hadden staan. Ziet er mooi uit en het is gratis. Dat was het laatste puntje dat er nog te doen was.... dus..... jullie voelen hem al aankomen........ DE FINAL PICS!!!!! Enjoy!!!!
Dat waren ze. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn build te volgen. Ik heb er veel plezier aan beleefd en er zullen vast nog meer builds komen. Tot die tijd, bedankt voor het volgen en tot ooit!!!
Ik denk dat Gerard Joling hem wel wil!

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 25-01-2014 23:49 ]
Moeten dit soort opmerkingen nouStef602 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:48:
[...]
Leuk gedaan, hij is alleen niet mijn stijl
[afbeelding]
HahahaStef602 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:48:
[...]
[afbeelding]
XDStef602 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:48:
[...]
[afbeelding]
je plukt ergens een oude kast vandaan je knalt er een paar gaten in(die zelfs niet eens op een plek zitten waar wat te zien valt...) grijpt een spuitbus om wat onderdelen te spuiten, en tadaa hij is klaar. zonder hardware LMAO. en daarbij vind ik het er meer op lijken dat het ''kant en klaar'' was.
respect voor de inzet en de uitdaging die je aangegaan bent..... alleen vind ik het naar mijn mening geen poarum. op z'n plats gezegd.
Komop, toen jij 15 was, had jij toen al de skills om iets supers neer te zetten?HengelNL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:25:
leuk dat je een case mod gemaakt hebt, alleen vind ik het wel te simpel.
je plukt ergens een oude kast vandaan je knalt er een paar gaten in(die zelfs niet eens op een plek zitten waar wat te zien valt...) grijpt een spuitbus om wat onderdelen te spuiten, en tadaa hij is klaar. zonder hardware LMAO. en daarbij vind ik het er meer op lijken dat het ''kant en klaar'' was.
respect voor de inzet en de uitdaging die je aangegaan bent..... alleen vind ik het naar mijn mening geen poarum. op z'n plats gezegd.
Nesty, heeft iets moois voor een eerste mod neer gezet, dan hoeft dat niet afgekraakt te worden omdat jij het blijkbaar beter denkt te kunnen.
Nesty, keep up the good work
http://www.scooter-power.nl/myscooter/photos/382/1.jpg
150 meter @135km/h vaak onder de 7 sec, met een 70cc op ruim 24pk op het achterwiel.
@nesty ik benadeel je niet , het is meer voor de toekomst, positieve feedback!
[ Voor 11% gewijzigd door HengelNL op 26-01-2014 18:12 ]
Ik ben op het moment ook bezig met een case mod, ik probeer nog iets leuks te maken van me oude kast icm waterkoeling, alleen wacht ik voorlopig er nog mee om een cip te plaatsen hier. Om te kijken als ik het waardig vind als ik het hier kan plaataen
Succes met je volgende mod
Voor je eerste casemode vind ik het er toch wel heel netjes uit zien
Waarom spuit je de binnenkant van je PC niet zwart, en prop je er dit in (zijn te bestellen in alle kleuren, dus roze zou wel tof zijn):

Kost vrijwel niks, is makkelijk in te bouwen en geeft echt een leuk effect.
Ook zou ik eens naar je cablemanagement kijken. Bijvoorbeeld zoiets:

Nogmaals, kost niks en geeft een superstrak effect in je kast!
Mijn eerste mod had cable sleeving gemaakt van zwarte en blauwe tape. Alles getaped en de flat cables gevouwen zodat ze er ook goed uitzagen. Goede oude tijd looool.
Destijds gebruikten we ook schoenveters als sleeving aangezien echte sleeve nog niet bestond en paracord te duur was.
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Met een beetje geluk kun je de power van het mobo achter het moederbord langs krijgen net als de SATA en PATA kabel.....
Je moet er maar op komen!melek-taus schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:48:
Destijds gebruikten we ook schoenveters als sleeving aangezien echte sleeve nog niet bestond en paracord te duur was.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Oh oh, over het paard getild? Tuurlijk denk je 'dat kan ik daar en daar beter afgewerkt' als je naar deze casemod kijkt, maar TS is nog maar 15, is beperkt in gereedschap en ik denk ook financiële middelen, voor wat hij beschikbaar had is het goed gelukt.HengelNL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:40:
@proace, uhm ja ik reed in de nl kampioenschap mee met een flink opgevoerde scooter en dat was zelfbouw
En als 15-jarige mag je nog helemaal geen scooter rijden...

Nog even reactie op TS: Het verbaasd me niet dat je geen sponsors krijgt. Dat heeft niks met de kwaliteit van de mod te maken, maar met het feit dat het je eerste keer is. Je bent onbekend, hebt nog niks op je naam staan, wat is ten eerste de garantie dat je het project afmaakt, en ten tweede: wat is de kans dat jij het geld van de sponsors terugverdiend? Sponsors gaan echt niet willekeurig mensen spullen weggeven, het is eigenlijk een kleine PR-stunt. Het is de bedoeling dat ze met bijv. de videokaart die ze jou gratis weggeven in ieder geval de videokaart in winst op andere producten, van klanten die jij met jouw casemod aantrekt, terugverdienen.
Maar zoals ik al eerder aanhaalde, het is je eerste casemod, het is geen grote publiekstrekker, wie weet was het de laatste casemod ooit (en dan kun je beloftes geven tot je een ons weegt dat dit de laatste niet is, het bedrijf kijkt puur naar wat zij verwachten) en zullen ze het er dus nooit uithalen. Vraag maar aan alle grote modders op het forum hier: iedereen is begonnen met de hardware zelf te kopen bij bepaalde winkels, en pas na een aantal mods is een winkel bereid je eventueel te helpen in de aanschaf.
Dus als je sponsors wilt moet je de komende tijd lekker door blijven modden, pak het de volgende keer weer wat groter aan dan de vorige keer en wie weet krijg de je aandacht van een bedrijf dat interesse heeft je te sponsoren. (dit zijn dan dus wel vaak de bedrijven waar je voorheen al je spullen kocht, dus als je Highflow als sponsor hebt, moet je daar ook eerst wel je spullen halen)
Succes en ik zal zeker bij je volgende mod even komen kijken
Maar, draaien ze nou? Of je hebt een geweldig snelle camera, of je hebt Ubuntu op je beeldscherm geshopt, of je fans draaien gewoon nietVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Dat van die fans vond ik idd ook wel leuk
Danku!
[...]
Ja hoor, de fans zijn goed aangesloten
kan die pc ook niet draaienVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:16:
@pryth
Ze draaien wel gwn hoor, hij maakt zelfs een takkeherrieIk heb (zoals gezegd) een camera die de beweging niet oppakt door snelle shuttertijd. En goed in photoshop ben ik niet, heb het nie eens
ik bedoelde photoshop op die hardware XDGeloof me nou maar, dat ding draait wel
Het gaat om de casemod niet of de fans wel of niet draaien
Je hebt een prima eerste mod neergezet.
Klein beginnen en ervaring opdoen. Mensen die het allemaal beter denken te weten, laat hun eerst zelf maar eens een mod maken.
PSN-ID Dograver
Mooie 1ste mod man !
had alleen persoonlijk de fan grill op de bovenkant aan de binnenkant gehouden ipv bovenop.rondom een vreesje zodat je grill gelijk ligt met bovenkant kast.
voor de rest
KUTGW
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Verwijderd
Er is wel ruimte achter het moederbord voor kabelmanagement hoor! Ik heb er ook aardig wat kabels achter weten te proppen.
In ieder geval een leuke eerste mod! KUTGW!
Haha, die is vet!Casejunky schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:16:
ziet er netter uit dan mijn eerste xD
[afbeelding]