Toon posts:

Nieuwe desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Wat hebben jullie voor advies voor een redelijk betaalbare pc. Ik zelf had een kast gezien zonder systeem en spelers en hardschijven. Een Intel® Pentium® G620 (2x 2,6 GHz) 2 GB Intel HD (onboard) Hoofdpaneel MSI H61MA. Nou is het voor mij al ff geleden dat ik zo ver er weer in ben gedoken om een pc te zoeken.

Maar is dit iets om te streamen van internet af. Mij werd verteld dat ik minstens een i3 of hoger moest nemen maar ja dan wordt het wel een duur grapje. Zo'n zonder iets er in vind ik wel goed genoeg de rest ben ik zelf wel handig in.

Nou hoor het wel :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lees even het volgende door: DAA beleid en pas je post aan.
Je geeft nauwelijks informatie om je van advies te kunnen voorzien.

39

• erikitweakt
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-04 22:43
Wat is je budget?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat me alleen om het systeem(processor). Maar mijn budget rond de 400

Verwijderd

Lees dit
DAA beleid

Hier kunnen we niks mee

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Flekzz, je kan het beste een goede opbouw in je openingspost hebben. Dat helpt andere mensen om je goed advies te kunnen geven. In het genoemde beleid staan handige richtlijnen. Een goede insteek is om dan zelf eerst componenten te zoeken en dat voor te leggen aan andere gebruikers.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je onder streamen verstaat, maar meestal heb je daar niet veel CPU voor nodig.

• reallyyy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
toch wel hoor, vergeet niet dat je een recording programma + een game moet draaien, dit kan nogal zwaar zijn op de processor. een i3 zou dit wel aan moeten kunnen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ga bij streamen uit van een videostreampje bekijken. Dat kan tegenwoordige iedere PC die sneller is dan een aardappel wel iets mee.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

iets van internet streamen lukt je idd nog wel met een Raspi denk ik.

Een game naar het internet streamen heeft idd iets meer oomph nodig, maar dat wilt TS volgens mij niet.

Kortom: filmpjes streamen kun je met ongeveer alles doen, dus tenzij je denkt dat je binnen afzienbare tijd iets anders ermee gaat doen, kun je al vooruit komen met een simpele Pentium of een pricewatch: AMD A4-4000 Boxed is dan al prima.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1