Hallo. Ik heb rare problemen met mijn pc heb net alles in een nieuwe case gezet en alles opnieuw geinstalleerd . En me pc deed het perfect, totdat ik een overlock van 10% heb gedaan. Ik ging me pc herstarten en nu boot alles netjes alle fans lampjes videokaart doen het alleen het beeld blijft zwart . Ik heb al andere geheugen en videokaart erin gedaan maar hij boot niet door . Iemand ideeen ? Set up: asus formula+ radeon 6850+6gig kingston geheugen+e8600
Je moet ook nooit meteen een grote overclock doen. Altijd in kleine stapjes!
Heb je je BIOS al gereset?
Heb je je BIOS al gereset?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Google het anders, komop, beetje eigen inzet, ook gezien je posthistorie kan dat geen kwaad.
[ Voor 26% gewijzigd door Fietsbel op 15-12-2013 18:48 ]
39
Had ik al gedaan batterij eruit halen werkt niet
Wat doet het nou eigenlijk niet? Je noemt namelijk twee verschillende problemen:
1 alleen het beeld blijft zwart > videokaart/momitor
2 hij boot niet door > geheugen/systeemschijf
Aangezien je hebt zitten hannesen in je kast: check alle kabeltjes.
1 alleen het beeld blijft zwart > videokaart/momitor
2 hij boot niet door > geheugen/systeemschijf
Aangezien je hebt zitten hannesen in je kast: check alle kabeltjes.
[ Voor 16% gewijzigd door Kalief op 15-12-2013 18:58 ]
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Bios reset werkt niet .. Beslaat ook niet aan. Schijfen werken je hoort ze kraken . Geheuge is ook gecheckt . Wat wel opvalt is als ik hem aanzet dat me muis en toetsenbord ook niet aangaan . Er klinkt ook gewoon een piepje dat de pc opstart . Zou er ergens kortsluiting zitten ?
Nvm
[ Voor 93% gewijzigd door Robolokotobo op 16-12-2013 19:40 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Kies je bios de juiste videokaart, waarschijnlijk is de bios naar failsafe defaults gegaan na de mislukte overclock en gebruikt het de onboard graphics.
Heb nog een andere video kaart geprobeerd . Werkt niet en kan niet in de bios komen helaas
Is me proccesor misschien stuk ? Of boot er dan niets
Vaak is die kans redelijk klein. Desondanks is het een kwestie van dingen uitsluiten. Je zou ander werkgeheugen en moederbord kunnen proberen.
Met weinig informatie wat er precies is ondernemen valt er weinig te zeggen wat het probleem precies is.
Met weinig informatie wat er precies is ondernemen valt er weinig te zeggen wat het probleem precies is.
Heb nieuwe mobo erin gedaan en hij werkt weer !
Pagina: 1