Hopelijk zit ik op het goede forum :3.
Na lang twijfelen over of ik wel of niet een topic ging maken over mijn laptop doe ik het toch maar is.
Ik heb dus een Asus X53S 15,6 inch en ik heb wat problemen met mijn geluid.
Laat ik maar beginnen met een kleine uitleg waardoor ik denk dat het komt:
Een maand of 2/3 geleden heb ik Virtual Audio Cable gedownload om muziek te kunnen spelen om Teamspeak, VAC deed het niet goed dus ik heb het er zo snel mogelijk weer af gegooid.
Nu heb ik dus op random momenten dat mijn geluid er volledig mee stopt en dat ik moet herstarten om het weer terug te krijgen.
Wanneer verdwijnt het geluid:
- Lange tijd geen geluid afspelen
-Je kent het wel de FB vine videos na een X aantal vines stopt het geluid
- Na verschillende youtube videos kan het geluid ermee stoppen.
Wat ik dan weer raar vindt is als ik in TS zit (ook met sound mute) stopt het geluid er niet mee en kan ik het blijven gebruiken.
Het is geen probleem met de speakers want als ik een sound test doe van een microfoon komt er een luid geluid uit mijn speakers.
Een van de dingen die me laats op viel is dat er een ''naam niet beschikbaar'' staat in mn volume regelaar

weet niet of dit van belang is maar hier is het apparaten beheer:

effe samenvatten
Ik heb dus een probleem met het geluid van mijn laptop.
Het geluid stopt bij : Lange tijd niet actief en verschillende videos kijken
Geluid stopt niet: Als ik in Teamspeak zit.
Problemen begonnen na het downloaden en verwijderen van VAC
Na lang twijfelen over of ik wel of niet een topic ging maken over mijn laptop doe ik het toch maar is.
Ik heb dus een Asus X53S 15,6 inch en ik heb wat problemen met mijn geluid.
Laat ik maar beginnen met een kleine uitleg waardoor ik denk dat het komt:
Een maand of 2/3 geleden heb ik Virtual Audio Cable gedownload om muziek te kunnen spelen om Teamspeak, VAC deed het niet goed dus ik heb het er zo snel mogelijk weer af gegooid.
Nu heb ik dus op random momenten dat mijn geluid er volledig mee stopt en dat ik moet herstarten om het weer terug te krijgen.
Wanneer verdwijnt het geluid:
- Lange tijd geen geluid afspelen
-Je kent het wel de FB vine videos na een X aantal vines stopt het geluid
- Na verschillende youtube videos kan het geluid ermee stoppen.
Wat ik dan weer raar vindt is als ik in TS zit (ook met sound mute) stopt het geluid er niet mee en kan ik het blijven gebruiken.
Het is geen probleem met de speakers want als ik een sound test doe van een microfoon komt er een luid geluid uit mijn speakers.
Een van de dingen die me laats op viel is dat er een ''naam niet beschikbaar'' staat in mn volume regelaar

weet niet of dit van belang is maar hier is het apparaten beheer:

effe samenvatten
Ik heb dus een probleem met het geluid van mijn laptop.
Het geluid stopt bij : Lange tijd niet actief en verschillende videos kijken
Geluid stopt niet: Als ik in Teamspeak zit.
Problemen begonnen na het downloaden en verwijderen van VAC