Ik wil allereerst even duidelijk maken dat ik totaal niet IT onderlegd ben. Ik heb wat rond gekeken en nagelezen en heb wat dingen opgepikt. Mocht ik hieronder onzin argumenten gebruiken, wees dan een beetje lief voor me.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Deze laptop wil ik gaan gebruiken voor commerciële/ zakelijke doeleinden. Dat houdt in dat ik met name het office pakket zal gebruiken en internet. Als ik bij een klant kom wil ik niet 5 minuten opstarten, maar meteen aan de slag kunnen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk(goede prijs-kwaliteit verhouding). Maximaal 700€
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Schermgrootte maximaal 14". Ik ga hem denk ik ongeveer 2 a 3 keer week meenemen. Het liefst heb ik hem zo plat en licht mogelijk. Accuduur van minimaal 5 uur zou fijn zijn...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil het liefst Haswell technologie erin hebben vanwege lange termijn gebruik en de grote voordelen van deze technologie (technologie veroudert snel). Ik wil er SSD in hebben omdat ik niet veel opslagcapaciteit nodig heb en vanwege de snelheid. Ik wil het liefst geen touch screen. Daar heb ik een iPad voor.
Opties die ik zelf voor ogen heb
ThinkPad Edge S440 €805.85 (met kortingscode en ex BTW betaal ik €600)
4th Gen Intel Core i5-4200U Processor (3MB Cache, up to 2.60GHz)
Windows 8 64
14.0 W HD (1366 x 768 ) LED Backlight, AntiGlare Glass, Low-light sensitive HD Webcam (w/oTouch),Gunmetal Black
AMD Radeon HD 8670M Graphics 2GB
8GB PC3-12800 DDR3L SDRAM 1600MHz SODIMM
ClickPad
128 GB Solid State Drive, Serial ATA3
4 Cell Lithium Battery 46WH
Intel Wireless-N 7260 2X2 BGN+BT
Warranty
1 Year Depot or Carry-in
No Mobile Broadband support
Doe ik hier een verstandige koop mee?
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Deze laptop wil ik gaan gebruiken voor commerciële/ zakelijke doeleinden. Dat houdt in dat ik met name het office pakket zal gebruiken en internet. Als ik bij een klant kom wil ik niet 5 minuten opstarten, maar meteen aan de slag kunnen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk(goede prijs-kwaliteit verhouding). Maximaal 700€
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Schermgrootte maximaal 14". Ik ga hem denk ik ongeveer 2 a 3 keer week meenemen. Het liefst heb ik hem zo plat en licht mogelijk. Accuduur van minimaal 5 uur zou fijn zijn...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil het liefst Haswell technologie erin hebben vanwege lange termijn gebruik en de grote voordelen van deze technologie (technologie veroudert snel). Ik wil er SSD in hebben omdat ik niet veel opslagcapaciteit nodig heb en vanwege de snelheid. Ik wil het liefst geen touch screen. Daar heb ik een iPad voor.
Opties die ik zelf voor ogen heb
ThinkPad Edge S440 €805.85 (met kortingscode en ex BTW betaal ik €600)
4th Gen Intel Core i5-4200U Processor (3MB Cache, up to 2.60GHz)
Windows 8 64
14.0 W HD (1366 x 768 ) LED Backlight, AntiGlare Glass, Low-light sensitive HD Webcam (w/oTouch),Gunmetal Black
AMD Radeon HD 8670M Graphics 2GB
8GB PC3-12800 DDR3L SDRAM 1600MHz SODIMM
ClickPad
128 GB Solid State Drive, Serial ATA3
4 Cell Lithium Battery 46WH
Intel Wireless-N 7260 2X2 BGN+BT
Warranty
1 Year Depot or Carry-in
No Mobile Broadband support
Doe ik hier een verstandige koop mee?
[ Voor 10% gewijzigd door Tobii op 15-12-2013 14:02 ]