Hallo!
Ik ben op zoek naar een mooie laptop, mag overigens tweedehands zijn. Maar heb advies nodig!
Wat ga je met de laptop doen?
Internet, excel en word voor school, maar ook games. Uiteraard niet de nieuwste Battlefield, maar games als LoL, Minecraft en MW2 moeten makkelijk gerund kunnen worden.
Films/series kijken en downloaden doe ik ook veel.
De accuduur is redelijk belangrijk. Moet het wel een paar uur kunnen volhouden.
Daarnaarst is de gewenste resolutie rond de 15" en het liefst ook Full HD.
Budget
Mijn budget is 500 euro.
Verdere voorkeuren heb ik niet. Windows 8 lijkt me leuk om te proberen, maar W7 is verder ook prima.
Wat ik zelf al heb gezien:
Ik heb uiteraard V&A van Tweakers doorgekeken, en deze kwam ik tegen:
pricewatch: Acer Aspire V3-551-10468G1TMaii
Zit Windows 8 op, maar ik heb weinig verstand van de verdere specificaties. Is deze geschikt voor mijn eisen?
Ik heb ook veel gezien/gelezen over de Lenovo Thinkpad, en dat deze zelf samen te stellen is. Hier heb ik echter ook weinig verstand van en het standaardpakket op die website ligt iets boven mijn budget.
Red ik mijn eisen met 500 euro?
Als ik dit niet red, red ik dit wel tweedehands?
Hartelijk bedankt!
Ik ben op zoek naar een mooie laptop, mag overigens tweedehands zijn. Maar heb advies nodig!
Wat ga je met de laptop doen?
Internet, excel en word voor school, maar ook games. Uiteraard niet de nieuwste Battlefield, maar games als LoL, Minecraft en MW2 moeten makkelijk gerund kunnen worden.
Films/series kijken en downloaden doe ik ook veel.
De accuduur is redelijk belangrijk. Moet het wel een paar uur kunnen volhouden.
Daarnaarst is de gewenste resolutie rond de 15" en het liefst ook Full HD.
Budget
Mijn budget is 500 euro.
Verdere voorkeuren heb ik niet. Windows 8 lijkt me leuk om te proberen, maar W7 is verder ook prima.
Wat ik zelf al heb gezien:
Ik heb uiteraard V&A van Tweakers doorgekeken, en deze kwam ik tegen:
pricewatch: Acer Aspire V3-551-10468G1TMaii
Zit Windows 8 op, maar ik heb weinig verstand van de verdere specificaties. Is deze geschikt voor mijn eisen?
Ik heb ook veel gezien/gelezen over de Lenovo Thinkpad, en dat deze zelf samen te stellen is. Hier heb ik echter ook weinig verstand van en het standaardpakket op die website ligt iets boven mijn budget.
Red ik mijn eisen met 500 euro?
Als ik dit niet red, red ik dit wel tweedehands?
Hartelijk bedankt!
[ Voor 35% gewijzigd door HDimac op 15-12-2013 13:01 ]
Gebukt is genomen.